Колишній заступник голови ДФС розповів, як на митниці працюють «схеми»
17 липня, 2016, 15:01 glavcom.ua
Лікарчук каже, що працюють схеми часів Януковича, бо нових геніальних схем вигадати неможливо
Костянтин Лікарчук, колишній заступник голови ДФС, стверджує, що на Митниці під головуванням Романа Насірова працюють схеми часів Януковича. Про це він заявив в інтерв’ю «Главкому».
«На Митниці якихось нових геніальних схем вигадати неможливо. Все досить стандартно», - сказав Лікарчук.
Він розповів, які схеми працюють на Митниці: «Наприклад, є схема так званого «перерваного транзиту». Це коли товар заїжджає через одну з митниць в режимі транзиту на територію України. Тут розвантажується і продається. А потім по документах виїжджає з іншої митниці. Тобто начебто це транзит, але в іншу країну нічого не виїжджає. Це було при Януковичі, це було в схемах, в яких Курченко був задіяний, це традиційна у ті часи схема. Вони тут тоді топили танкери, зливали бензин. Зараз таким чином теж товар губиться на території України».
За його словами, найчастіше «губиться» дорогий високоліквідний товар. «Все, що завозиться через кордон, може бути об’єктом схеми «перерваного транзиту»: завозиться і вивозиться по документах, а, насправді, лишається тут», - сказав Лікарчук.
Є ще схема «підміни товару». «Це коли, наприклад, через Одеську митницю заїжджає якийсь товар. В попередній декларації він декларується як дешевий – тобто інший товар. Потім ця машина між Одесою та Києвом заганяється у якийсь відстійник, товар, який там є, вивантажується, завантажується той товар, який був в попередній декларації, пломби реставруються. І це все їде вже на розмитнення на внутрішню митницю. І вони там розмитнюють його за значно нижчими ставками. А той товар, який вивантажили, продається на території України», - розповів колишній заступник голови ДФС.
«Підміна товару» та «перерваний транзит» - це ті схеми, які були станом на середину минулого місяця, зазначив він.
«Але це все постійно змінюється. Більш традиційні речі також нікуди не зникають: гра з митною вартістю, пересорт та товари прикриття… і всі інші способи», - додав Лікарчук.
«На Митниці якихось нових геніальних схем вигадати неможливо. Все досить стандартно», - сказав Лікарчук.
Він розповів, які схеми працюють на Митниці: «Наприклад, є схема так званого «перерваного транзиту». Це коли товар заїжджає через одну з митниць в режимі транзиту на територію України. Тут розвантажується і продається. А потім по документах виїжджає з іншої митниці. Тобто начебто це транзит, але в іншу країну нічого не виїжджає. Це було при Януковичі, це було в схемах, в яких Курченко був задіяний, це традиційна у ті часи схема. Вони тут тоді топили танкери, зливали бензин. Зараз таким чином теж товар губиться на території України».
За його словами, найчастіше «губиться» дорогий високоліквідний товар. «Все, що завозиться через кордон, може бути об’єктом схеми «перерваного транзиту»: завозиться і вивозиться по документах, а, насправді, лишається тут», - сказав Лікарчук.
Є ще схема «підміни товару». «Це коли, наприклад, через Одеську митницю заїжджає якийсь товар. В попередній декларації він декларується як дешевий – тобто інший товар. Потім ця машина між Одесою та Києвом заганяється у якийсь відстійник, товар, який там є, вивантажується, завантажується той товар, який був в попередній декларації, пломби реставруються. І це все їде вже на розмитнення на внутрішню митницю. І вони там розмитнюють його за значно нижчими ставками. А той товар, який вивантажили, продається на території України», - розповів колишній заступник голови ДФС.
«Підміна товару» та «перерваний транзит» - це ті схеми, які були станом на середину минулого місяця, зазначив він.
«Але це все постійно змінюється. Більш традиційні речі також нікуди не зникають: гра з митною вартістю, пересорт та товари прикриття… і всі інші способи», - додав Лікарчук.