Реклама та зарплати. На що Блок Порошенка минулого року витратив державні 112 млн
Центр «Ейдос» проаналізував фінансовий звіт партії президента за 2017 рік
Партія президента БПП «Солідарність» у 2017 році отримала в свою скарбницю 112 мільйонів гривень, ще 133 тисячі – надійшло від фізичних та юридичних осіб. Найбільше грошей у минулому році «БПП» витратила на рекламу своєї політичної сили та зарплати. Про це йдеться у аналізі фінансового звіту партії за 2017 рік центру «Ейдос».
На «пропаганду» «Блок Петра Порошенка» витратив 14,5 млн гривень за рік, що включає в себе як видавничу діяльність, так і рекламу на телебаченні, радіо, в пресі та зовнішніх носіях. З 14,5 млн партійці показали розподіл лише 10 млн – майже сім пішло на видавництво, а три – на рекламу на телебаченні. На що пішла решта – близько 4,5 млн – в загальній таблиці звіту партія не показала.
Ще 9,4 млн гривень надходжень партія витратила на заробітні плати 42 співробітникам апарату політичної структури.
Стаття видатків «матеріальні витрати» склала 8,4 млн гривень, а «оренда офісів» - 1,4 млн гривень. Ці гроші партія витратила на київській офіс політичної сили на вулиці Лаврській. При чому, якщо з 2016 року партія стартувала з офісу в 239 м2, то в грудні минулого року розширила своє представництво аж до 1534 м2.
Детальніше читайте: Золото БПП. Звідки бере та як витрачає гроші партія президента