Лише на проект четвертої гілки метро Київ витратить 150 млн грн
Заплановані роботи мають бути завершені до кінця 2019 року
Комунальне підприємство «Київський метрополітен» 13 листопада оголосило тендер на проектні роботи з будівництва Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену (від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо) очікуваною вартістю 148,5 млн грн.
Про це повідомляє «Главком» з посиланням на систему ProZorro.
У техніко-економічних обґрунтуваннях замовник пропонує розбити будівництво метро на дві пускові черги:
І черга – від станції «Вокзальна» до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо з пусковими комплексами: дільниця від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» (варіант мілкого закладення на Подолі); дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Глибочицька»; дільниця від станції «Райдужна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо.
ІІ черга – від станції «Вокзальна» до Кільцевої дороги з другим електродепо з пусковими комплексами: дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Солом’янська»; дільниця від станції «Солом’янська» до Кільцевої дороги з другим електродепо.
Проектні роботи мають бути завершені до кінця 2019 року.
Початок аукціону заплановано на 30 листопада.
Нагадаємо, що 19 жовтня цього року очільник столиці Віталій Кличко підписав розпорядження, в якому вказані нові терміни будівництва Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену. Так, у 2018-2025 роках планується здійснити будівництво Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від Кільцевої дороги до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо.
У пояснювальній записці до документу зазначається, що траса лінії проляже від Кільцевої дороги, через аеропорт Жуляни, центральний залізничний вокзал, центральну частину міста, Поділ і по Подільському мостовому переходу до житлових районів Троєщини.
Також планується облаштувати пересадочні вузли на станціях метрополітену «Вокзальна», «Лук'янівська» і «Тараса Шевченка», які дадуть змогу розвантажити існуючі пересадочні вузли метрополітену в центральній частині міста.
«Цією лінією буде забезпечено транспортне обслуговування мешканців декількох районів м. Києва», - наголошується в документі.
Як повідомляв «Главком», у 2019 році КП «Київський метрополітен» має намір провести капітальні ремонти 12 станцій. Це - Кловська», «Лук'янівська», «Сирець», «Палац спорту», «Дорогожичі», «Житомирська», «Шулявська», «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», Арсенальна», «Героїв Дніпра».
Нагадаємо, ремонт на станції метро «Святошин» у Києві почався в лютому 2018 року. Планувалося, що роботи закінчаться у жовтні цього року, проте в план внесено зміни. Тепер, за даними Департаменту транспорту, капітальний ремонт закінчиться 31 грудня 2018 року.