Лише на проект четвертої гілки метро Київ витратить 150 млн грн
![Лише на проект четвертої гілки метро Київ витратить 150 млн грн](/img/article/5446/32_main-v1542147488.jpg)
Заплановані роботи мають бути завершені до кінця 2019 року
Комунальне підприємство «Київський метрополітен» 13 листопада оголосило тендер на проектні роботи з будівництва Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену (від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо) очікуваною вартістю 148,5 млн грн.
Про це повідомляє «Главком» з посиланням на систему ProZorro.
У техніко-економічних обґрунтуваннях замовник пропонує розбити будівництво метро на дві пускові черги:
І черга – від станції «Вокзальна» до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо з пусковими комплексами: дільниця від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» (варіант мілкого закладення на Подолі); дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Глибочицька»; дільниця від станції «Райдужна» на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з першим електродепо.
ІІ черга – від станції «Вокзальна» до Кільцевої дороги з другим електродепо з пусковими комплексами: дільниця від станції «Вокзальна» до станції «Солом’янська»; дільниця від станції «Солом’янська» до Кільцевої дороги з другим електродепо.
Проектні роботи мають бути завершені до кінця 2019 року.
Початок аукціону заплановано на 30 листопада.
Нагадаємо, що 19 жовтня цього року очільник столиці Віталій Кличко підписав розпорядження, в якому вказані нові терміни будівництва Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену. Так, у 2018-2025 роках планується здійснити будівництво Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від Кільцевої дороги до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо.
У пояснювальній записці до документу зазначається, що траса лінії проляже від Кільцевої дороги, через аеропорт Жуляни, центральний залізничний вокзал, центральну частину міста, Поділ і по Подільському мостовому переходу до житлових районів Троєщини.
Також планується облаштувати пересадочні вузли на станціях метрополітену «Вокзальна», «Лук'янівська» і «Тараса Шевченка», які дадуть змогу розвантажити існуючі пересадочні вузли метрополітену в центральній частині міста.
«Цією лінією буде забезпечено транспортне обслуговування мешканців декількох районів м. Києва», - наголошується в документі.
Як повідомляв «Главком», у 2019 році КП «Київський метрополітен» має намір провести капітальні ремонти 12 станцій. Це - Кловська», «Лук'янівська», «Сирець», «Палац спорту», «Дорогожичі», «Житомирська», «Шулявська», «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», Арсенальна», «Героїв Дніпра».
Нагадаємо, ремонт на станції метро «Святошин» у Києві почався в лютому 2018 року. Планувалося, що роботи закінчаться у жовтні цього року, проте в план внесено зміни. Тепер, за даними Департаменту транспорту, капітальний ремонт закінчиться 31 грудня 2018 року.
Коментарі — 0