Лого ВДНГ і «Євробачення-2017» стали переможцями на міжнародному конкурсі дизайну
Журі оцінили 8 000 робіт від агентств, дизайнерів і компаній з 50 країн світу
Брендинг київського ВДНГ, над яким працювала команда київської дизайн студії Banda Agency, переміг в номінації Communication Design на міжнародному конкурсі Red Dot Award. Переможцем в номінації Best of The Best став брендинг «Євробачення-2017», створений студіями Banda Agency і Republique.
Про це повідомив колишній гендиректор ВДНГ Максим Бахматов.
Переможців обирало журі, що складається з 24 чоловік. Вони оцінили 8 000 робіт від агентств, дизайнерів і компаній з 50 країн світу.
Дизайнери використовували колони головного павільйону ВДНГ в якості основи брендінгу.
Слоган Celebrate Diversity доповнює торішній Come Together, а в якості основи брендінгу дизайнери використовували намиста.
Eurovision brand video from banda on Vimeo.
Церемонія нагородження переможців відбудеться 27 жовтня в Берліні.
Премія Red Dot Award проводиться з 1955 року за підтримки Design Zentrum Nordrhein Westfalen.
Як повідомляв «Главком», у червні стало відомо, що Женевське управління примусового стягнення заборгованості ініціювало процедуру накладення арешту на 15 млн євро гарантій України на проведення «Євробачення-2017».
Голова Національної суспільної телерадіокомпанії Зураб Аласанія вважає, що Україні мають повернути заставу за «Євробачення».