Лого ВДНГ і «Євробачення-2017» стали переможцями на міжнародному конкурсі дизайну

Переможцем в номінації Best of The Best став брендинг «Євробачення-2017»

Журі оцінили 8 000 робіт від агентств, дизайнерів і компаній з 50 країн світу

Брендинг київського ВДНГ, над яким працювала команда київської дизайн студії Banda Agency, переміг в номінації Communication Design на міжнародному конкурсі Red Dot Award. Переможцем в номінації Best of The Best став брендинг «Євробачення-2017», створений студіями Banda Agency і Republique.

Про це повідомив колишній гендиректор ВДНГ Максим Бахматов. 

Переможців обирало журі, що складається з 24 чоловік. Вони оцінили 8 000 робіт від агентств, дизайнерів і компаній з 50 країн світу.

Дизайнери використовували колони головного павільйону ВДНГ в якості основи брендінгу. 

Слоган Celebrate Diversity доповнює торішній Come Together, а в якості основи брендінгу дизайнери використовували намиста. 

Eurovision brand video from banda on Vimeo.

Церемонія нагородження переможців відбудеться 27 жовтня в Берліні.

Премія Red Dot Award проводиться з 1955 року за підтримки Design Zentrum Nordrhein Westfalen.

Як повідомляв «Главком», у червні стало відомо, що Женевське управління примусового стягнення заборгованості ініціювало процедуру накладення арешту на 15 млн євро гарантій України на проведення «Євробачення-2017».

Голова Національної суспільної телерадіокомпанії Зураб Аласанія вважає, що Україні мають повернути заставу за «Євробачення».