На Керченському мосту окупанти почали встановлювати залізничну арку
Операція може тривати близько трьох днів, у ній беруть участь 100 осіб
У Керченській протоці у неділю, 27 серпня, стартувала морська операція із транспортування і монтажу арок Керченського мосту.
Як повідомляє «Кореспондент» з посиланням на російські ЗМІ, сьогодні почалося транспортування на плавсистемі залізничної арки від берега в акваторію протоки.
Будівельники планують підняти на фарватерну опору мосту залізничний арочний проліт вагою понад 6 тисяч тонн.
Ця операція може тривати близько трьох днів, у ній беруть участь близько 100 осіб.
Напередодні виходу в море будівельники підготували арку до навантаження на плавучі опори. Під неї завели дві плавопори і, отримавши підтвердження сприятливого прогнозу погоди на три дні, будівельники поклали на них арку.
Плавсистемі потрібно подолати п'ятикілометровий шлях від берега до створу мосту. У цій частині операції беруть участь понад 10 буксирів, катерів та інших судів.
Хвилювання моря у неділю - 10-12 см, що значно менше максимально допустимого розрахункового в 1 метр.
Арочні прогонові споруди - найбільш габаритні елементи Керченського мосту. Протяжність кожної - 227 м, залізничний важить 6 тис. тонн, автодорожній - 4 тис. тонн. Після установки на опори вони забезпечать пропуск суден через вільний простір шириною 185 м і висотою 35 м від води. На першому етапі морської операції встановлять залізничну арку мосту, на другому етапі, який запланований на вересень, - автодорожню.
Як повідомляв «Главком», Росія планує повністю перекрити судноплавство через Керченську протоку з 28 по 31 серпня через будівництво Керченського мосту.