Попаснянський вагоремонтний завод вже в грудні може припинити роботу
Колектив просить врятувати підприємство
Більше двох місяців трудовий колектив ТДВ «Попаснянський вагоноремонтний завод» домагається зустрічі з уповноваженими представниками Міністерства інфраструктури України для врегулювання критичної ситуації. Про це пишуть «Українські новини».
8 вересня 2017 ПАТ «Укрзалізниця» повідомила керівництво заводу про відмову в продовженні договору оренди виробничих площ, на яких вагоноремонтників трудяться протягом останніх 10 років. У разі не продовження термінів оренди підприємство буде зупинено.
Уже в грудні, без роботи і засобів до існування в прифронтовій зоні залишаться 1100 осіб і їх сім'ї. Представники Мінінфраструктури усно повідомили завод про відмову в проведенні зустрічі. На виселення підприємства продовжує наполягати і «Укрзалізниця». Представники відомства відповіли вагоноремонтникам, що «виробничі площі будуть використовуватися у власних цілях».
Як повідомлялося раніше, трудовий колектив звертався особисто до Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна з проханням посприяти у врегулюванні конфлікту. «На даний момент завод знаходиться в стадії стратегічного розвитку - модернізує виробничі потужності, укладає нові договори партнерства, бере активну участь в житті міста. Зокрема, після закінчення бойових дій на території Попасної, силами підприємства відновлювалася зруйнована інфраструктура міста, виявлялася гуманітарна допомога незахищеним верствам населення «, - йдеться у зверненні трудового колективу до Омеляна.
Аналогічні звернення були направлені виконуючому обов'язки голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгену Кравцову, начальнику регіонального відділення ФДМУ в Луганській області Олександру Волкову, Президенту України Петру Порошенко.
За Попаснянський ВРЗ, заступилися депутати міської ради, губернатор Луганської області, Європейська бізнес-асоціація, Федерація роботодавців України. Вони звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та вищезгаданим чиновникам, пояснивши всю серйозність наслідків для Луганської області та країни в цілому умисної зупинки найбільшого в регіоні вагоноремонтного заводу. «Як можна ефективно використовувати порожні стіни без обладнання, яке нам доведеться демонтувати і вивезти? Які «власні цілі» переслідує УЗ, змушуючи 1100 осіб, висококласних фахівців, шукати заробітків за межами регіону? Ми не можемо зрозуміти, чим може бути вигідно для держави закриття успішного, що розвивається підприємства?», - заявила Алла Неізмайлова, голова первинної профспілкової організації ОДО «Попаснянський вагоноремонтний завод».