Сервіс замовлення таксі Uber шкодить економікам країн, де він працює - The Washington Post
Міжнародна компанія-гігант Uber може розвалитися, вважає американський економіст
Популярний на Заході сервіс замовлення таксі Uber, що в минулому році з’явився і в Україні, може завдати удару по економіці країн, в яких він працює. Таку думку висловив американський економіст Стівен Хілл, пише The Washington Post.
Економіст назвав Uber «компанією, що нехтує правилами, ухиляюється від сплати податків, займається експлуатацією праці та маніпулює на ринку послуг із перевезення». За його словами, часто компанія вдається до порушень законодавства. «Прийнятий у 2013 році у Каліфорнії закон вимагав від Uber розкриття деяких даних, зокрема, інформації про кількість поїздок у кожному районі, кількість водіїв, а також інформації про нещасні випадки, а також щодо кількості авто, зручних для перевезення інвалідів. Останню вимогу Uber проігнорував. У 2016 році Uber був змушений заплатити штраф у розмірі $ 7,6 млн - за порушення норми закону держави, що вимагає даних компанії», - розповів він.
На думку словами Хілла, розорення Uber – це питання часу. На його думку, нововведення, якими хизується компанія, є «актами відчаю», спрямованими не на підвищення комфорту клієнта, а на прикриття власних невдач. «Анонсування нового сервісу у Піттсбурзі (можливість клієнту самому сідати за кермо авто) - це ще один трюк, щоб відвернути увагу від поганих новин – поразки компанії в Китаї.
Як відомо, сервіс Uber не прижився в Китаї, хоча компанія вклала у розвиток у цій країни чималі кошти. Крім того, Uber відзвітував перед своїми інвесторами про збиток у $1,27 мільярда за перше півріччя 2016 року. У першому кварталі 2016 року компанія втратила $520 млн до оподаткування та інших виплат, у другому кварталі – $750 млн, причому приблизно $100 млн збитку випало на американський ринок.
Нагадаємо, 30 червня сервіс замовлення таксі Uber офіційно почнав роботу в Києві. Однак шаленого успіху сервіс не має: на практиці виявилося, що Uber не може запропонувати нічого такого, чого б ще не було на українському ринку пасажирських перевезень.