Гендиректор ММК ім. Ілліча: ситуація з поставками сировини на меткомбінати Маріуполя стрімко погіршується
Металургійни скаржаться, що через непорозуміння з «Укрзалізницею» вони несуть чималі збитки
Він повідомив, що середній пропуск вантажних потягів по перегону Комиш-Зоря - Волноваха в сторону Маріуполя за 10 днів серпня склав близько 13 вантажних поїздів на добу при мінімально необхідних 22 і давно обіцяних «Укрзалізницею» 16.
Через це чисте недовиробництво чавуну (з урахуванням того, що більше 4 поїздів відвантажується з використанням морського транспорту із значним подорожчанням) становить 60 тис. тонн / місяць. «При збереженні поточної тенденції до кінця року комбінати в Маріуполі недовиробляють 350 тис. тонн металопродукції (мінус 120 млн дол)», - пише Зінченко.
«А це означає - менше доходів, відсутність ресурсів для підвищення зарплат співробітникам, менше відрахувань до бюджету Маріуполя і всієї країни. А в цей час інтернет рясніє повідомленнями про медіа-холдинг і новий сайт «Укрзалізниці», впровадження SAP і навіть про розширення інфраструктури в Ірані. Пропоную спочатку поліпшити ситуацію з інфраструктурою залізниці у нас в Україні. Може, не так амбітно, але дуже потрібно», - підкреслив топ-менеджер.
Зінченко також зазначив, що збиток металургійної промисловості України в 2015 році склав 47 млрд грн. «Далеко не останню роль в такому результаті зіграли проблеми з доставкою сировини, які «Укрзалізниця» безуспішно «вирішує» вже третій рік (тарифи на вантажні перевезення за той же час зуміли підняти аж на 68%). Поки надії на поліпшення обслуговування підприємств ГМК з боку «УЗ» залишаються тільки надіями» , - резюмував він.
Джерело: МінПром