Столичний метрополітен наступного року планує списати 60 вагонів

У «Київському метрополітені» парк з 822 вагонів

У КП «Київський метрополітен» є вагони, які експлуатуються ще з кінця 60-х-початку-70-х років, і вже підходить граничний строк їхньої експлуатації. Про це розповів в інтерв’ю «Главкому» Віктор Брагінський, начальник КП «Київський метрополітен».

За його словами, зараз немає об’єктів метрополітену, які потребують негайного ремонту. «У нас однозначно все в робочому стані. Головний критерій нашої роботи - безпека пасажирів. Якщо це рухомий склад, то для нього є графік ремонтів і пробіг. Відпрацював пробіг, немає можливості відремонтувати? Все, рухомий склад не експлуатується», - сказав Брагінський.

Він повідомив, що у «Київському метрополітені» парк з 822 вагонів. Строк їхньої експлуатації для кожного виду вагонів різний. «Є по 30 років. Коли цей термін закінчується ми звертаємося в профільний інститут і робимо експертизу, чи можна експлуатувати. Наприклад, вагони серії Є модернізували за кіотські кошти, і вони зможуть прослужити ще 20 років. Та це лише 135 одиниць з усього парку», - розповів Брагінський.

Він повідомив, що на наступний рік заплановано на списання порядку 60 вагонів. «Сподіваємось, що частині з них ми зможемо продовжити строк служби. Це залежить від технічних характеристик. Є таке, що вагони, що випускалися раніше, міцніші за сучасні», - сказав начальник КП «Київський метрополітен».