Топ-менеджер київського метрополітену поскаржився, що підприємство не отримує доходу від розміщення реклами

Реклама в метро Києва

100% коштів від реклами в метро йдуть у бюджет столиці

Начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський стверджує, що метрополітен не отримує доходу від розміщення реклами на його території. Про це він сказав в інтерв’ю «Главкому».

«Це дуже прикра тема. «Київський метрополітен» не отримує доходу від розміщення реклами. Всі 100% цих коштів ідуть у бюджет. Є комунальне підприємство «Київреклама», яке відповідає за напрямок. Воно працює з компаніями згідно з порядком розміщення реклами, затвердженим у місті. Ми, на жаль, на цей процес ніяк вплинути не можемо», - поскаржився Брагінський.

Він зазначив, що з 2014 року кількість реклами у вагонах метро вдалося зменшити майже на 50%. «Згадайте, ще в 2014 році у нас у вагонах реклами було стільки, що не можна було побачити інформацію для пасажирів. Ми провели значну роботу і 40-50% реклами з вагону було прибрано. Було проведено відкритий інвестиційний конкурс, переможець заплатив 10 мільйонів гривень, і ці гроші було направлено на енергоощадні технології освітлення в рухомому складі», - розповів начальник КП «Київський метрополітен».

Він вважає, що потрібно зменшувати кількість реклами і на станціях метрополітену. «Щодо кількості реклами на станціях, я згоден, її багато, треба зменшувати. Зараз містом розробляється стратегія розміщення реклами у місті. Будуть переглядатися умови», - сказав Брагінський.

Він також повідомив, що зараз оголошено конкурс на керівника у «Київрекламу». «Але судячи з інформації, охочих цим займатися чомусь не багато», - зазначив Брагінський.