Twitter заборонив рекламу пропагандистів Russia Today і Sputnik
Соцмережа запустить центр прозорості, де будь-який користувач зможе отримати інформацію про джерела і фінансування реклами
Twitter прийняв рішення заборонити рекламу зі всіх акаунтів, що належать російським пропагандистам RT і Sputnik. Відповідну заяву опубліковано на сайті Twitter.
У заяві компанії такі заходи пов'язують з ситуацією щодо втручанню цих агентств в президентські вибори США в 2016 році.
25 жовтня в компанії повідомили, що введуть нові правила публікації реклами на тлі звинувачень у російському втручанні у американські президентські вибори шляхом пропаганди в соціальних мережах. Зокрема соцмережа запустить центр прозорості, де будь-який користувач зможе отримати інформацію про джерела і фінансування реклами, що з'являється на сторінках сервісу. Нова система почне роботу спочатку в США, а потім – у всьому світі.
Twitter звернув увагу на телеканал RT, який в 2016 році витратив на рекламу серед американських користувачів 274 тисячі доларів. Головний редактор RT Маргарита Симоньян у свою чергу назвала ці підрахунки «жахливої інформацією» і додала, що на рекламу витрачаються «всі нормальні медіаорганізації у світі».
Раніше компанія Google вперше виявила факти експлуатування російськими операторами платформи компанії для впливу на президентські вибори США 2016 року.
Також засновник корпорації Facebook і творець однойменної соціальної мережі Марк Цукерберг заявив, що передасть конгресу США інформацію по так званій «справі про російське втручання» в американські вибори президента в 2016 році.
Цукерберг повідомив, що співпрацює з владою США, а також не хоче, щоб «хтось використовував соцмережу для підриву демократії».
Нагадаємо, що американський спецпрокурор Роберт Мюллер отримав ордер на пошук нових даних щодо продажу рекламних оголошеньу Facebook у рамках розслідування про можливе втручання Росії у вибори президента США.