У Boeing попередили про небезпеку зриву літаків 737 MAX
Через помилкові показання датчика літаки Boeing-737 MAX можуть несподівано йти в піке
Компанія Boeing офіційно підтвердила, що напередодні розіслала операторам нових моделей Boeing-737 MAX попередження про особливості керування цим літаком у разі збою в роботі датчика кута атаки (AOA).
Попередження ґрунтується на попередніх результатах розслідування авіакатастрофи біля берегів Індонезії 29 жовтня.
Як зазначено в прес-релізі Boeing, індонезійський регулятор у рамках розслідування пов'язав аварію з неправильною роботою датчика AOA. Отримавши неправильні ввідні про обтікання крила потоком повітря, літаки Boeing-737 MAX можуть автоматично опускати ніс униз.
Boeing повідомила, що в попередженні містяться вказівки пілотам та операторам нових літаків про те, як діяти в цих умовах.
Федеральне авіаційне управління (ФАУ) США випустило директиви льотної придатності на 246 літаків Boeing 737 Max. Вони є обов'язковим для всіх американських авіакомпаній.
Уточнюється, що директиви стосуються 246 літаків, 45 з яких належать американським компаніям.
Раніше стало відомо, що в Індонезії під час пошуку літака Lion Air загинув водолаз.
Нагадаємо, 29 жовтня в Індонезії розбився пасажирський Boeing-737 місцевої авіакомпанії Lion Air. Літак здійснював внутрішній рейс з Джакарти. На борту перебували 189 осіб, у тому числі вісім членів екіпажу. Літак мав технічну проблему на попередньому рейсі.
Як повідомив керівник Національного комітету з безпеки авіації Індонезії Соерджанто Тьяхйоно, літак Boeing 737 MAX мав вік всього два місяці та 800 годин нальоту.
Серед пасажирів лайнера Boeing 737 авіакомпанії Lion Air, що розбився в Індонезії, були 20 чиновників міністерства фінансів країни.
У компанії Boeing готові надати всю необхідну інформацію під час розслідування причин авіакатастрофи.
Також з'явилося моторошне відео з салону літака за мить до аварії.