У Facebook пояснили, як діятимуть під час виборів в Україні
Facebook обіцяє посилити прозорість політичної реклами перед виборами в Україні
Соціальна мережа Facebook заявила 28 січня, що заборонить розміщувати в своєму українському сегменті виборчі оголошення, куплені за межами України під час президентської кампанії.
Про це повідомляє прес-служба соцмережі.
Заходи передбачають попередню спеціальну авторизацію для рекламодавців, а також створення архіву реклами, де можна буде отримати інформацію про тих користувачів, які її переглядали, зокрема їхній вік, стать і місце розташування, а також дані про витрати на рекламу.
«Ми надамо людям більше інформації, пов'язаної з політичною рекламою, і ми створимо бібліотеку такої реклами із загальним доступом до неї, в якій дані будуть зберігатися до семи років», - підкреслюється в заяві.
Цей крок є частиною глобальної реакції соціальної мережі на поширення неправдивих повідомлень серед 2 мільярдів користувачів. Такі дії вітаються офіційними особами в Києві.
Україна впродовж кількох років звертала увагу керівництва Facebook на кампанії дезінформації, підтримувані Москвою, включно з фейковими новинами, що мають на меті викликати недовіру до нинішнього прозахідного уряду, виправдати анексію Криму та підтримку Росією бойовиків на сході країни.
Facebook оголосив також про зусилля, спрямовані на захист виборів цього року в Індії, Ізраїлі та Нігерії.
Як повідомлялося, президент України Петро Порошенко завтра, 29 січня, візьме участь у форумі, на якому очікується, що він оголосить про участь у виборах 31 березня.
Раніше стало відомо, що співак Святослав Вакарчук заявив, що не братиме участі у виборах президента.
Голова Державної прикордонної служби Петро Цигикал заявив, що відомство проведе попередню перевірку всіх міжнародних спостерігачів, що прибудуть на вибори президента України.