У «ПриватБанку» заявили про відновлення роботи після масштабного збою
Фахівці «ПриватБанку» проводили екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку для відновлення стабільності платіжних сервісів
У «ПриватБанку» в понеділок, 9 липня, стався масштабний збій: всі термінали і банкомати не працювали.
Також не проводилися оплати в POS-терміналах «ПриватБанку», платежі «Приват24» і Liqpay. Аварія магістральних каналів зв'язку в кінці робочого дня 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв у мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Фахівці «ПриватБанку» проводили екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку для відновлення стабільності платіжних сервісів.
На даний момент все працює, йдеться на сайті банку.
«Фахівці «ПриватБанку» в найкоротші терміни - протягом години в повному обсязі відновили стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку», - йдеться у повідомленні.
Всі операції з пластиковими картками проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком, додали у банку.
До слова, нещодавно «ПриватБанк» запустив в Україні оплату пальцем.