У «ПриватБанку» заявили про відновлення роботи після масштабного збою

У «ПриватБанку» заявили про відновлення роботи після масштабного збою
Так виглядав екран банкомату «ПриватБанку» під час збою 9 липня
Фото: ТСН

Фахівці «ПриватБанку» проводили екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку для відновлення стабільності платіжних сервісів

У «ПриватБанку» в понеділок, 9 липня, стався масштабний збій: всі термінали і банкомати не працювали.

Також не проводилися оплати в POS-терміналах «ПриватБанку», платежі «Приват24» і Liqpay. Аварія магістральних каналів зв'язку в кінці робочого дня 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв у мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Фахівці «ПриватБанку» проводили екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку для відновлення стабільності платіжних сервісів.

На даний момент все працює, йдеться на сайті банку.

«Фахівці «ПриватБанку» в найкоротші терміни - протягом години в повному обсязі відновили стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку», - йдеться у повідомленні.

Всі операції з пластиковими картками проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком, додали у банку.

До слова, нещодавно «ПриватБанк» запустив в Україні оплату пальцем.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: