У столичному метрополітені поскаржились, що навіть нова ціна жетона не покриває собівартість поїздки
Планову собівартість поїздки на 2017 рік 5,68 грн, заявив начальник метрополітену
За результатами 2017 року згідно з фінансовим планом КП «Київський метрополітен» очікує збитки більше 600 мільйонів гривень, незважаючи на те, що вартість проїзду в метро подорожчала з 15 липня до 5 грн. Про це в інтерв’ю «Главкому» повідомив Віктор Брагінський, начальник КП «Київський метрополітен».
«Відповідно, разова поїздка коштувала чотири гривні, в 2017 році змінилася на 1 гривню. Перевозимо ми майже 500 мільйонів пасажирів. Умовно, якби всі 100% пасажирів цю гривню платили, нам би цього вистачило якраз на те, щоб погасити тільки борг перед «Київенерго». А фактично що ми маємо? Затрати на електроенергію виросли, мінімальна зарплата з початку року зросла, за перевезення пільгових категорій недокомпенсація. Бюджет країни другий рік не виділяє ні копійки на погашення витрат за пільгові перевезення. Столиця компенсує тільки свою частину. У результаті ми маємо планову собівартість поїздки на 2017 рік 5,68 грн, а реальний дохід від пасажира - 4,40 грн», - сказав він.
Брагінський пояснив, чому не п’ять гривень: «Тому що є проїзні квитки на кількість поїздок (на 46, є на 62 поїздки, безлімітний), де закладено знижки. Ми також маємо електронний квиток, який набирає популярності у пасажирів, - це реальна економія часу і грошей, бо при поповненні на більш ніж 50 поїздок, ціна кожної 4,50 грн».
За його словами, якщо це все підсумувати, то середній дохід дорівнюватиме 4,40 грн, а зовсім не п’ять.
«Тому, звісно, за результатами року згідно з фінансовим планом очікуємо незалежні від нас збитки більше 600 мільйонів гривень. Натомість минулий рік, вперше за останні 15 років метрополітен отримав 56 мільйонів гривень прибутку», - зазначив начальник КП «Київський метрополітен».