Українці хочуть споживати якісний контент українською мовою - дослідження

Більша частина українців за 25 років Незалежності була під впливом російської мови, але тепер все більше прагнуть отримувати інформацію українською

За даними дослідження сейлс-хаусу FISH все більше молодих українців у дорослому віці роблять свідомий вибір на користь української мови.

За словами редакторів порталу SichNet, справді якісних сайтів з українським контентом не так вже й багато.

Одна з найбільш відвідуваних категорій сайтів в Україні — це онлайн-ЗМІ. На думку експертів, український ринок онлайн-ЗМІ дещо повільно адаптується під нові потреби користувачів. Тому перший інтернет сейлс-хаус FISH запропонував готове рішення — унікальний рекламний продукт Ukrainians. До цього продукту входять майданчики, котрі мають якісний україномовний контент з українською версією або паралельну двомовну версію:

- Glavkom.ua

- NV.ua

- 24.tv

- Unian.ua

- Tsn.ua

- Pravda.com.ua

- Espreso.tv

- Hvylya.net та інші

«Яким категоріям рекламодавців перш за все може бути цікава аудиторія Ukrainians? Абсолютно всі категорії рекламодавців можуть ефективно змагатися за лояльність клієнтів, використовуючи «про-українське» позиціонування. Ринок відчуває попит на українське позиціонування та українську мову. Наприклад, Samsung просуває власні товари за допомогою реклами із сучасними українськими мотивами з Onuka тощо», - вважають експерти.

За даними дослідників, в UA-net більше 30% аудиторії новинних ресурсів використовують українську версію принципово. А українську версію Facebook – 40%. На сьогодні україномовна аудиторія в інтернеті фактично дорівнює розміру мобільної аудиторії. Це молодь, новатори, котрі мають активну життєву і соціальну позицію. Вони полюбляють тестувати гаджети, купувати нову техніку, слідкують за новинами діджитал-світу. Україномовна аудиторія «за принципом» — обізнана, вибаглива та проактивна, вважають експерти.

Джерело: AIN