В КНР палубні винищувачі отримають покращений двигун
Це має зменшити залежність КНР від постачання російських двигунів
Гонконгське видання The South China Morning Post повідомляє, що КНР близька до початку масового виробництва нового покращеного двигуна для свого палубного винищувача J-15.
Китайським інженерам вдалося збільшити тягу двигуна WS-10H, а також продовжити його життєвий цикл із 800 до 1,5 тисяч годин. Тим самим китайський двигун тепер нічим не поступається російському двигуну AL-31F, який до цього використовували на винищувачі J-15.
Раніше WS-10 критикували саме за недостатню для палубного винищувача тягу.
КНР планує мати до 2030 року до 4 авіаносців, що означає необхідність створення не менше 130 палубних винищувачів.
На сьогодні в розпорядженні Пекіну є лише до 30 літаків J-15. При цьому однак китайський двигун WS-10H і далі буде поступатися американському двигуну F414, який стоїть на палубному винищувачі F/A-18.
Всього у створення двигунів для власних винищувачів Пекін за 2010-2015 роки інвестував майже 22 млрд. доларів.