На період карантину скорочено перелік адмінпослуг, що надаються

Визначено перелік адмінпослуг на період карантину та змінено режим роботи Центру адмінпослуг

Встановлено перелік адмінпослуг, які будуть надаватися в період карантину:

  • реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання;
  • оформлення паспорта у зв'язку з крадіжкою, втратою і псуванням, при крайній потребі - при досягненні 14 років;
  • закордонний паспорт тільки для тих, хто виїжджає на лікування (безпосередньо в міграційній службі);
  • дозвіл на пошкодження об'єктів благоустрою;
  • дозвіл на проїзд великовантажного і негабаритного транспорту;
  • узгодження схеми проїзду транспорту з небезпечними вантажами.

Решта послуг у період карантину надаватися не будуть.

З понеділка - 23 березня 2020 року - Центр адмінпослуг Одеської міськради переходить на обмежений режим роботи:

  • перелік послуг скорочується до критично необхідного;
  • змінюється час роботи: Центр буде працювати не 6, а 5 днів на тиждень - з понеділка по п'ятницю. Прийом буде проводитися тільки з 09:00 до 16:45 (скасовується прийом до 20:00 по вівторках і четвергах);
  • прийом буде здійснюватися виключно за попереднім записом - на рецепції запис на прийом не буде проводитися!

Запис на прийом проводиться виключно по телефону або за допомогою онлайн-сервісів:

  • кол-центр 15-35, 705-55-55
  • сайт Центру адмінпослуг - cnap.odessa.ua
  • онлайн-чат на сайті Центру адмінпослуг
  • електронна пошта dnap@omr.gov.ua
  • сторінка Департаменту у Фейсбук.

Незважаючи на обмеження, Центр адмінпослуг продовжує працювати для одеситів.

Для конструктивної роботи Центру переконливе прохання дотримуватися режиму карантину і всіх вимог, передбачених на його період.

Прохання без нагальної потреби не виходити з дому!

Бережіть своє здоров'я та здоров'я оточуючих вас людей!