На період карантину скорочено перелік адмінпослуг, що надаються

На період карантину скорочено перелік адмінпослуг, що надаються

Визначено перелік адмінпослуг на період карантину та змінено режим роботи Центру адмінпослуг

Встановлено перелік адмінпослуг, які будуть надаватися в період карантину:

  • реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання;
  • оформлення паспорта у зв'язку з крадіжкою, втратою і псуванням, при крайній потребі - при досягненні 14 років;
  • закордонний паспорт тільки для тих, хто виїжджає на лікування (безпосередньо в міграційній службі);
  • дозвіл на пошкодження об'єктів благоустрою;
  • дозвіл на проїзд великовантажного і негабаритного транспорту;
  • узгодження схеми проїзду транспорту з небезпечними вантажами.

Решта послуг у період карантину надаватися не будуть.

З понеділка - 23 березня 2020 року - Центр адмінпослуг Одеської міськради переходить на обмежений режим роботи:

  • перелік послуг скорочується до критично необхідного;
  • змінюється час роботи: Центр буде працювати не 6, а 5 днів на тиждень - з понеділка по п'ятницю. Прийом буде проводитися тільки з 09:00 до 16:45 (скасовується прийом до 20:00 по вівторках і четвергах);
  • прийом буде здійснюватися виключно за попереднім записом - на рецепції запис на прийом не буде проводитися!

Запис на прийом проводиться виключно по телефону або за допомогою онлайн-сервісів:

  • кол-центр 15-35, 705-55-55
  • сайт Центру адмінпослуг - cnap.odessa.ua
  • онлайн-чат на сайті Центру адмінпослуг
  • електронна пошта [email protected]
  • сторінка Департаменту у Фейсбук.

Незважаючи на обмеження, Центр адмінпослуг продовжує працювати для одеситів.

Для конструктивної роботи Центру переконливе прохання дотримуватися режиму карантину і всіх вимог, передбачених на його період.

Прохання без нагальної потреби не виходити з дому!

Бережіть своє здоров'я та здоров'я оточуючих вас людей!

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: