В Одеській області затягується відкриття поромної переправи через Дунай
Румунська сторона проводить завершальні роботи
Процес запуску поромної переправи через Дунай між селищем Орлівка Одеської області і румунським містом Ісакча затягується.
Як повідомляє «Пасажирський траснпорт», така ситуація склалася через тривале проведення румунською стороною бюрократичних тендерних процедур на кожен сегмент навіть у завершальній стадії робіт.
З української боку будівництвом переправи займалося ТОВ «Поромний комплекс «Орлівка», а з румунської сторони - компанія Navrom BAC. Обидві компанії проводили будівельні роботи на своїх берегах Дунаю.
Зазначається, що всі гідротехнічні споруди переправи повністю готові. Повністю готова і її українська частина - в тому числі з міжнародним пунктом пропуску «Орлівка».
З румунської сторони необхідно добудувати модульні споруди прикордонного пункту пропуску, митної та інших служб.
Технічна готовність переправи підтверджена тестовими рейсами поромів ще 23 вересня.
Після запуску переправи автомобільний шлях з півдня України в Румунію скорочується більш ніж на 200 кілометрів, економиться понад три години часу в дорозі. А жителі Орлівки і Ісачки, які уклали партнерські відносини, тепер дійсно знаходяться на відстані витягнутої руки - менше 900 метрів через Дунай.
Пропускна здатність нової переправи повинна скласти близько 200 одиниць вантажного автомобільного транспорту, 500 - легкового, пасажиропотік - 1500 чоловік. На ній будуть працювати чотири порома.
Пороми долають 900-метрову водну перешкоду за 10 хвилин, ще близько 5 хвилин йде на швартування судна. Друга проектна черга передбачає спорудження ще одного причального комплексу з української сторони, а також можливість запуску більш містких поромів, або ж більшої їх кількості - навіть на першому етапі.