Лімітована колекція одягу до Дня перемоги України розділила соцмережі

Гарік Корогодський і Леся Патока створили унікальну лімітовану колекцію до перемоги України
фото з відкритих джерел

Користувачі соціальних мереж вважають, що дизайнерам слід було використати більш класичні українські мотиви для колекції

Гарік Корогодський і Леся Патока випустили лімітовану колекцію речей, розроблених до майбутнього Дня Перемоги України. Весь прибуток від продажу піде на благодійність, стверджують автори колекції, проте деяким українцям колекція речей дуже не сподобалась.

Усі одиниці колекції «Жага [до перемоги]» пошиті вручну й мають низку авторських елементів з посиланнями до історії, що або відбувалася колись, або твориться прямо зараз.

До першого дропу увійшли речі, що уособлюють чотири арткоди нації:

«Воля» представлена футболка з зображенням Володимира Зеленського, якого після 24 лютого 2022 року часто фотографували в одязі з принтом на грудях «I'm Ukrainian» («Я українець»). Цей принт автори доповнили підписом «He's ours, we reply with pride» як повагу українців до президента, що згуртували націю;

«Душа» представлена білим світшотом з вишитою жовто-блакитною рукою. Остання символізує українців, які співають гімн у складні й радісні часи. Для цієї одиниці Леся взяла рядки з першого англійського перекладу гімну України, що був опублікований у виданні The New York Times 1918 року;

«Кров» поставлена світшотом на честь кожного українця, якому довелося пройти через заборони, революцію та війну, аби вибороти власну країну. У центрі розташована цитата з молитви до новомучеників, які поклали життя, але не втратили любові попри страждання: «Вас нищили за те, що ви безмежно любили». Ці рядки присвятили загиблим на війні військовим, волонтерам і цивільним;

«Сила» представлена мінімалістичним світшотом з вишивкою «Нескорені» – однією з визначальних якостей українців як нації. Спереду вишивається код нескореного міста, яке хоче підтримати власник «Сили».

Водночас деякі українці обурилися дизайнерським рішенням нової колекції: користувачі соціальних мереж вважають, що дизайнерам слід було використати більш класичні українські мотиви.

скріншот

Водночас інші користувачі соціальних мереж переконані, що колекція вийшла вдалою та з правильним посилом, який відгукнеться в серцях українців.

скріншот

Нагадаємо, нещодавно дизайнерка, яка одягає першу леді Зеленську, розповіла, як та обирає вбрання.