Бренд Zara потрапив у скандал через нову рекламну кампанію (фото)
Дехто із користувачів соцмереж розгледів у шматках бетонних уламків карту Ізраїлю із сектором Гази і перевернуту карту Палестини
Торговельна мережа Zara знову потрапила в скандал через нову рекламну кампанію. У фотосесії вони використали елементи, які обурили палестинців та ізраїльтян. Про це повідомляє The National News.
На кадрах видно модель Крістен Макменамі, яка стоїть в білій кімнаті, оточена дерев'яними ящиками і бетонними уламками. Поряд видніються статуї без кінцівок і манекени, загорнуті в білу тканину та поліетиленові пакети.
На одному із фото, яке було видалене з кампанії на вебсайті Zara, Макменамі зображена в шкіряній куртці з шипами, а позаду неї манекен, обмотаний плівкою.
Дехто із користувачів соцмереж начебто розгледів у шматках бетонних уламків карту Ізраїлю із сектором Гази і перевернуту карту Палестини.
Виконавча директорка модного бренду Haute Hijab прокоментувала пост Zara: «Це огидно. На які хворі, збочені та садистські образи я дивлюся?».
Палестинський художник Хазем Харб також прокоментував кампанію і закликав бойкотувати бренд.
«Використовувати смерть і руйнування як тло для моди – це не просто зловісно, це співучасть і має обурити нас, як споживачів. Бойкотуйте Zara», – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, що компанія Inditex, яка володіє магазинами одягу Zara та Bershka, продає свій бізнес у РФ. Дозвіл на це вона отримала від влади країни-агресорки.
Зазначається, що в Росії кожна західна компанію, яка продає або передає свій бізнес до РФ, зобов’язана отримати дозвіл російської комісії з іноземних інвестицій. Inditex, який є найбільшим у світі ритейлером одягу, отримав таку згоду наприкінці березня та продає свій бізнес компанії з ОАЕ. Наразі сама угода ще не проведена.