«Груди, що випадають». Військова вимагає пояснень від авторів скандальної рекламної кампанії

Instagram

Військова стверджує, що не давала права її цитувати

Скандал навколо невдалої рекламної кампанії українського бренду білизни brabrabra та Олени Кравець як ключового обличчя цієї кампанії набирає обертів. Військова із позивним «Піранька», від імені якої «говорила» Кравець з рекламних площин, у себе на сторінці в Instagram висловила обурення.

Військова тегнула Кравець і brаbrabra запитала: «Чекаю ваших пояснень, чому ви піаритесь на мені, і коли я давала вам право говорити від мого імені?». Крім того, військова зауважила, що речення, яке їй приписали, «звучить кострубато». «Інтерв'ю я не давала», – наполягає військова.

Instagram

Тим часом сам бренд brabrabra не збирається прибирати скандальну рекламу, вперто не помічає критики та намагається виправдатися. На своїй сторінці в Instagram бренд отримав чимало критичних коментарів, але виявився абсолютно неготовим до конструктивної критики. На тезу про те, що з військовими, принаймні з Піранькою, ніхто не узгоджував, що її цитуватимуть, бренд відповів: «Ми співпрацюємо з фондами-партнерами Arm Women Now та рух Veteranka, вся комунікація з військовими ведеться тільки через них, всі макети, комунікація тощо узгоджуються з ними». Тобто просто зняв із себе відповідальність. 

Чому ж тоді не опублікували фото захисниць? І тут є відповідь: «Всі комплекти, прямують безпосередньо на нуль тому, ми не можемо представляти обличчя захисниць наражаючи їх на небезпеку».

Як повідомлялось, український бренд brabrabra, який спеціалізується на виготовленні жіночої спідньої білизни, веде рекламну кампанію, яку різко розкритикували користувачі інтернету. Так, спершу на сайті та у соцмережах компанії, а потім і у столичному метро з'явилися фотографії відомих публічних українок, які начебто цитують жінок-військових. Цитати так чи інакше стосуються дискомфорту, який спричиняє незручна спідня білизна.

Найбільше обурення спричинила цитата, подана від імені акторки Олени Кравець, яка говорить за військову з позивним «Піранька»: «Були моменти, коли білизна не тримала, й при виконанні своїх обов'язків просто випадали груди». Утім, не Кравець єдина долучилась до кампанії. Там також можна побачити скандальну телеведучу Надію Матвєєву, блогерку з неоднозначною репутацією Дашу Квіткову та Ольгу Руднєву – СЕО Superhumans (спеціалізована ортопедична клініка для лікування та реабілітації постраждалих від війни, які залежать від протезування внаслідок ампутації – «Главком»).

Нагадаємо,  у кінці минулого року Олена Кравець отримала з державного бюджету понад 27 млн грн на створення авторського вечірнього шоу «Тихий вечір», яке виходить на телеканалі «Дім».