«Дизель Шоу» обурило українців номером про родину в окупації: шеф-редактор відповів
Шеф-редактор шоу розповів, як 17 днів провів в окупації з родиною та трьома дітьми
Шеф-редактор «Дизель Студіо» Олексій Бланар, який відповідає за сцени, які показують артисти «Дизель Шоу», відповів на критику номеру про українську родину в окупації «Святий Миколай в окупації». Він назвав коментарі в мережі хайпом та атакою ботів, а журналістів, які поширювали цю критику – продажними.
Бланар у своєму дописі розповів, що як ніхто знає, що таке окупація, бо з родиною, трьома дітьми та ще однією актрисою шоу Марисею Грицук провів 17 днів на окупованій території на початку війни.
«Провели без їжі, води, світла, без тепла і практично без зв’язку. На вулиці було -10, а в хаті +10. Під дулами автоматів, танками і БТРами під воротами, з прильотами і вибухами щодня і щоночі. Але ми вийшли. Знову ж таки, під дулами автоматів, через нерозірвані міни та снаряди, під звуки канонади. Нас двічі ледь не розстріляли, але ми вийшли», — розповів Олексій.
Шеф-редактор «Дизель Студіо» додав, що будинок грабували тричі. Каже, що вирішив розповісти це на загал, чого не робив раніше, щоб усі зрозуміли, що є в житті головним і що потрібно цінувати понад усе. Він також додав, що готовий відповісти кожному, хто «написав криве слово про номер».
Варто додати, що коміки у номері «Святий Миколай в окупації» показали, як українці святкують свята на окупованих росіянами територіях. Багато українців обурилися через побачене, і дорікнули гумористам, що вони зобразили окупантів недолугими алкоголіками, адже російські військові воюють проти українців та завдають їм чималої шкоди.
Коментатори писали, що у глядачів може скластися хибне враження про немічність загарбників. Крім того, багато людей написали, що окупація – це не жарти, а люди на окупованих територіях щодня страждають від репресій і злочинів, які чинять росіяни.
Нагадаємо, у мережі поширилася інформація про те, що на шоу Олени Кравець на наступний рік з держбюджету виділять 27 528 000 грн. Про це йшлося у тендері, розміщеному на електронному майданчику закупівель Prozorro. Проте канал «Дім» прокоментував ситуацію та пояснив, що цю інформацію неправильно зрозуміли. Насправді, 27,5 млн – це сума витрат за цей рік, а не бюджет на наступний.