Запит «Україна на Євробаченні-2024» в Google став трендом
Виступ України на Євробаченні вийшов у топ Google
За даними Brand Ukraine запит «Україна на Євробаченні-2024» потрапив до топтем, що набували популярності в Google минулого тижня. Зокрема, трендовою темою серед глобальної аудиторії став виступ українського дуету alyona alyona & Jerry Heil на Євробаченні. Найбільше користувачі шукали слова пісні Teresa & Maria, з якою артистки зайняли третє місце на конкурсі. Про це інформує «Суспільне».
«Приємно спостерігати міжнародні тренди пошуків, в яких тема України здобуває високі позиції завдяки участі в Євробаченні. Цей пісенний конкурс є тим майданчиком, завдяки якому ми можемо гучно нагадувати про Україну та через призму культури привертати увагу міжнародної спільноти. Сподіваємося, що отримана увага сприятиме подальшій підтримці України в широкому контексті», – зазначила голова делегації України на Євробаченні Оксана Скибінська.
Трансляція фіналу Пісенного конкурсу Євробачення-2024, який пройшов 11 травня у шведському Мальме, так само прикувала увагу сотень тисяч телеглядачів та користувачів в Україні. На телеканалі «Суспільне Культура» фінал Євробачення-2024 дивились наживо 800 тис. глядачів (4+, у містах 50 тис.+), на сайтах Суспільне Євробачення та «Суспільне Культура» – 226 тис. та майже 143 тис. відповідно.
Станом на 15 травня виступ alyona alyona & Jerry Heil у фіналі Євробачення-2024 налічує понад 3,6 мільйона переглядів на офіційному ютюб-каналі Eurovision Song Contest, а виступ в першому півфіналі – 6,7 млн.
Нагадаємо, що у 68-му пісенному конкурсі , який відбувся у шведському місті Мальме, взяли участь представники 37 країн. Перемогу у гранд-фіналі конкурсу, що пройшов 11 травня, здобула Швейцарія, яку цьогоріч представляли Nemo з піснею The Code. У підсумку вечора швейцарські представники здобули 591 бал, ставши першими небінарними переможцями Євробачення. Другу позицію з 547 балами посіла Хорватія, третю з 453 балами – Україна.