УЄФА провів ребрендинг Ліги чемпіонів (фото)
Новий бренд має більшу гнучкість, зберігаючи головні елементи - такі як гімн, стадіон і головний трофей турніру
Бренд Ліги чемпіонів отримав новий вид.
Як повідомляє офіційний сайт УЄФА, «за ним стоїть концепція, виражена так: «Акцентувати моменти, які створюють головну сцену».
«Нова концепція візуально виражає перероблене позиціонування бренду Ліги чемпіонів УЄФА. Вона зміцнює базові цінності бренду, якими славиться турнір, і водночас підкреслює провідну роль турніру в футболі. Ліга чемпіонів УЄФА зросла і стала частиною глобальної індустрії розваг, переставши бути виключно спортивним турніром», - зазначили в прес-службі УЄФА.
Зазначимо, що синя колірна гамма Ліги чемпіонів збагатилася акцентними кольорами - пурпуровим і синьо-зеленим.
Новий бренд має більшу гнучкість, зберігаючи головні елементи - такі як гімн, стадіон і головний трофей турніру.
Крім того, в УЄФА наголошують, що нова айдентика краще поєднується з цифровими, мобільними і соціальними медіаплатформами.