УЄФА провів ребрендинг Ліги чемпіонів (фото)

УЄФА провів ребрендинг Ліги чемпіонів (фото)

Новий бренд має більшу гнучкість, зберігаючи головні елементи - такі як гімн, стадіон і головний трофей турніру

Бренд Ліги чемпіонів отримав новий вид.

Як повідомляє офіційний сайт УЄФА, «за ним стоїть концепція, виражена так: «Акцентувати моменти, які створюють головну сцену».

«Нова концепція візуально виражає перероблене позиціонування бренду Ліги чемпіонів УЄФА. Вона зміцнює базові цінності бренду, якими славиться турнір, і водночас підкреслює провідну роль турніру в футболі. Ліга чемпіонів УЄФА зросла і стала частиною глобальної індустрії розваг, переставши бути виключно спортивним турніром», - зазначили в прес-службі УЄФА.

Зазначимо, що синя колірна гамма Ліги чемпіонів збагатилася акцентними кольорами - пурпуровим і синьо-зеленим.

Новий бренд має більшу гнучкість, зберігаючи головні елементи - такі як гімн, стадіон і головний трофей турніру.

Крім того, в УЄФА наголошують, що нова айдентика краще поєднується з цифровими, мобільними і соціальними медіаплатформами.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: