Німці назвали найнадійніші вживані автомобілі: рейтинг
Експерти з Німеччини опублікували новий рейтинг надійності вживаних автомобілів
Німецький автомобільний клуб ADAC опублікував свіжий рейтинг надійності вживаних автомобілів. Дослідження спирається на звіти «дорожніх рятувальників», які працюють в рамках клубу.
Після кожної «рятувальної операції» співробітники клубу записують подробиці про поломки в базу даних - всього таких записів за 2020 рік було зроблено 3,4 мільйона.
Після цього кількість несправностей кожної моделі аналітики порівняли з кількістю автомобілів відповідної марки і моделі, які зареєстровані в Німеччині. Потім був виведений коефіцієнт, основним показником якого є кількість поломок на 100 тисяч автомобілів. Чим нижче коефіцієнт, тим краще.
До рейтингу увійшли автомобілі віком до 12 років. Виглядає він наступним чином.
А-сегмент:
- Toyota Aygo - коефіцієнт втручання 4.4. Найчастіша причина втручання: зчеплення.
- Hyundai i10 - коефіцієнт втручання 6.2. Найчастіша причина втручання: акумулятор.
- Renault Twingo - коефіцієнт втручання 16.8. Найчастіша причина втручання: гальма, іммобілайзер.
- Seat Mii - коефіцієнт втручання 21,6. Найчастіша причина втручання: гальма.
- Fiat 500 - коефіцієнт втручання 23.9. Найчастіша причина втручання: система охолодження, котушка запалювання.
- Fiat Panda - коефіцієнт втручання 28,5. Найчастіша причина втручання: акумулятор.
- Fiat Punto
В-сегмент:
- Fiat Punto - коефіцієнт втручання 8.8. Найчастіша причина втручання: електропроводка, вихлопна система, зчеплення.
- Audi A1 - коефіцієнт втручання 9.1. Найчастіша причина втручання: запалювання, паливні форсунки.
- Mini - коефіцієнт втручання 9.7. Найчастіша причина втручання: зчеплення.
- Renault Clio - коефіцієнт втручання 23,5. Найчастіша причина втручання: акумулятор, стартер, електронний іммобілайзер.
- Peugeot 208 - коефіцієнт втручання 26,5. Найчастіша причина втручання: котушка запалювання, акумулятор.
- Peugeot 207 - коефіцієнт втручання 29,2. Найбільш часта причина втручання: гідропідсилювач керма, електропривод складного даху, ремінь ГРМ.
Компактні авто:
- BMW X1 - коефіцієнт втручання 7,2.
- Audi Q3 - коефіцієнт втручання 10,8.
- Hyundai i30 - коефіцієнт втручання 11.2. Найчастіша причина втручання: акумулятор (як і у двох вищевказаних моделей).
- BMW 1-Series - коефіцієнт втручання 31,4. Найчастіша причина втручання: котушка, приводний ланцюг.
- Peugeot 308 - коефіцієнт втручання 34,9. Найчастіша причина втручання: форсунки, котушка запалювання, акумулятор.
- Kia Sportage - коефіцієнт втручання 44,9. Найчастіша причина втручання: стартер, приводний ланцюг, акумулятор, зчеплення, свічки запалювання, датчик положення коленвала.
Автомобілі середнього класу:
- BMW X3 - коефіцієнт втручання 5,3. Найчастіша причина втручання: стартер, турбокомпресор.
- Audi A4 - коефіцієнт втручання 8.4.
- Audi A5 - коефіцієнт втручання 9,8. Найчастіша причина втручання: приводний ланцюг, вихлоп (як і у А4).
- Ford Mondeo - коефіцієнт втручання 23. Найбільш часта причина втручання: акумулятор, бензонасос.
- Opel Insignia - коефіцієнт втручання 28.1. Найчастіша причина втручання: акумулятор, кондиціонер.
- Volkswagen Sharan - коефіцієнт втручання 32,8. Найчастіша причина втручання: акумулятор, система рекуперації вихлопних газів.