Презентовано нову Hyundai Elantra
Седан отримав купеподібний кузов
У США відбулася прем'єра Hyundai Elantra сьомого покоління. Новинка перебралася на нову платформу, збільшилася в розмірах, отримала новий кузов в стилі купе з похилим дахом і сильно нахиленими задніми стійками.
Також модель отримала нове обладнання і гібридну модифікацію.
Дизайн екстер'єру зазнав кардинальних змін. Нова Elantra приміряла нову фірмову стилістику Parametric Dynamics, характерними рисами якої є три лінії з боків, що з'єднуються в одній точці, і гострі грані.
Решітка радіатора з тривимірним малюнком відтепер займає практично всю передню частину.
З переїздом на нову архітектуру седан став більше: в довжину додав 56 міліметрів, а в ширину - 25 міліметрів. Збільшилася і колісна база - тепер вона складає 2 720 міліметрів. При цьому Elantra на 20 міліметрів нижче попередника. Габарити моделі сьомого покоління наступні: довжина - 4676, ширина - 1826, висота - 1435 міліметрів.
У салоні нової Elantra з'явилися два 10,25-дюймових екрана під одним склом. Перший відведено під віртуальну панель приладів, другий - під мультимедійну систему. Однак така конфігурація передбачена тільки для топових версій. Більш прості версії матимуть дисплей діагоналлю вісім дюймів.
Незалежно від рівня оснащення мультимедійний комплекс підтримує Apple CarPlay і Android Auto.
Список обладнання розширився. До нього увійшли:
- камера заднього виду;
- система інтелектуального управління світлом;
- система автоматичного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів;
- система утримання автомобіля в смузі з можливістю автоматичного підрулювання;
- система моніторингу стану водія.
Крім того, Elantra отримала бездротову зарядку для смартфона, аудіосистему Bose з вісьмома динаміками і цифровий ключ, який дозволяє розблокувати замки і запустити двигун через додаток на телефоні.
Вперше в історії Elantra стала гібридною. До складу нової силової установки увійшли 1,6-літровий бензиновий двигун з безпосереднім уприскуванням і електромотор сумарною потужністю 141 кінська сила і 264 Нм крутного моменту.
Електромотор живить батарея ємністю 1,32 кіловат-години. Гібридний седан, укомплектований 6-ступінчастою «роботом». Витрати пального – 4,7 літра палива на 100 кілометрів пробігу.
Крім гібридної модифікації з'явиться і бензинова версія, оснащена 150-сильним 2-літровим мотором в тандемі з варіатором. Пізніше в сімейство додадуть «заряджену» Elantra N.