Google почне «фільтрувати» політичну рекламу
Три тижні тому заборону на публікацію політичної реклами ввів Twitter
Компанія Google з поточного тижня починає вводити обмеження для можливості таргетувати політичну рекламу на своїх сервісах.
Про це йдеться в блозі Google.
«Ми обмежуємо аудиторію виборчої реклами таргетингом на такі загальні категорії: вік, стать і загальне розташування (рівень поштового індексу)», - повідомляє компанія.
Рекламодавцям буде також дозволено використовувати контекстний таргетинг — показувати свою рекламу людям, яких цікавлять схожі теми.
«Політичні рекламодавці, звичайно ж, можуть продовжувати орієнтуватися на контекст, наприклад, показувати рекламу людям, які читають або дивляться ресурси, наприклад, про економіку», - пояснили в Google.
Введення обмежень почнеться з поточного тижня, у зв'язку з виборами у Великобританії. Потім пошириться на країни ЕС. І до початку 2021 року - в усьому світі.
«Для впровадження цих змін буде потрібний якийсь час, і ми почнемо застосовувати новий підхід у Великобританії протягом тижня (перед загальними виборами). В ЄС до кінця року і в решті світу, починаючи з 6 січня 2020 року», - йдеться в офіційному блозі Google.
Як повідомлялося, три тижні тому заборону на публікацію політичної реклами ввів Twitter.
У жовтні поточного року можливість заборони політичної реклами розглядав також Facebook. Проте остаточного рішення щодо цього питання поки що не було прийнято.
Таргетування - рекламний механізм, що дозволяє виділити зі всієї наявної аудиторії тільки ту частину, яка задовольняє цільовій аудиторії, і показати рекламу саме їй.