Facebook оголосила про нові правила для політичної реклами
Рекламодавці надаватимуть більше інформації
Компанія Facebook оголосила про зміни, завдяки яким політична реклама в соцмережі має стати прозорішою. Компанію активно критикували після повідомлень про три тисячі політичних рекламних оголошень, пов'язаних з Росією.
Рекламодавці надаватимуть більше інформації, що дозволить їх ідентифікувати, написав на своїй сторінці керівник Facebook Марк Цукерберг.
Соцмережа, за його словами, буде маркувати їхню рекламу як політичну, а «вони повинні будуть розкрити джерело фінансує».
«Ви також зможете подивитися, скільки заплатив рекламодавець, хто дивиться цю рекламу і дізнатися кількість переглядів, - повідомив Цукерберг. - Наша мета - повністю запровадити це в США перед проміжними виборами в 2018 році».
Компанія також збирається взяти на роботу кілька тисяч модераторів для виявлення політичної реклами.
Ці заходи вжито після повідомлень про те, що групи користувачів, яких підтримувала Росія, використовували оголошення в соціальних мережах для втручання у вибори в США в 2016 році.
На початку вересня цього року у Facebook заявили, що протягом майже двох років фейковий облікові записи, пов'язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі.
З червня 2015 по травень 2017 року, за даними Facebook, на приблизно три тисячі оголошень витратили близько 100 тисяч доларів.
Нагадаємо, керівників компаній Facebook, Twitter та Google викликали як свідків у Сенат США через втручання Росії у президентські вибори у Штатах 2016 року.
Велике журі присяжних у Вашингтоні, округ Колумбія, в п'ятницю схвалило перші звинувачення в рамках розслідування про втручання Росії у виборчу кампанію 2016 року.