Forbes оприлюднив ТОП-100 найдорожчих брендів світу
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів склала $2,54 трлн, понад 50 з них належать американським компаніям
Журнал Forbes склав рейтинг найдорожчих брендів світу. Топ опублікований у середу, 29 липня.
Як і минулого року, на перших місцях розташувалися, відповідно, бренди:
- Apple, вартістю $241,2 млрд,
- Google ($207,5 млрд),
- Microsoft ($162,9 млрд),
- Amazon ($135,4 млрд)
- Facebook ($70,3 млрд).
Потім йдуть Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton і McDonald's.
У 2019 році в десятку лідерів входила Toyota, але в цьому році, втративши 7% вартості, вона зайняла лише 11 місце. Louis Vuitton, що раніше не входив у десятку найдорожчих брендів, подорожчав на 20%, зайнявши таким чином дев'ятий рядок.
Відзначимо, що з десятки лідерів лише Facebook і Samsung втратили у вартості 21% і 5% відповідно, інші марки стали дорожчі.
У той же час Netflix, що показав за рік найбільше зростання в 72%, розташувався на 26-му місці. Також у вартості значно додали Chanel (зростання на 42%), Amazon (40%), Microsoft (30%), Paypal (24%).
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів склала $2,54 трлн. Більше 50 з них належать американським компаніям, 10 брендів - з Німеччини, дев'ять - з Франції, на Японію і Швейцарію припадають шість і п'ять відповідно.
Найбільш представлені в переліку марки технологічних компаній: у списку їх 20. 14 брендів належать фірмам фінансових послуг, 11 - автомобільного сектора, вісім - сфері продажів.