Туалетний папір вже не у тренді: американці під час карантину зайнялися випічкою
Поради з приготування їжі почали публікувати навіть видання рівня The New York Times
У США під час карантину значної популярності набули кулінарні сайти і блоги. Поради з приготування їжі почали публікувати навіть видання рівня The New York Times. Про це повідомляє NBC.
Видання зазначає, що після декількох тижнів ізоляції американці перестали масово скуповувати туалетний папір, дезінфектори і переключилися на дріжджі.
«На третьому тижні американці масово зайнялися випічкою, а тому в США різко зросли продажі дріжджів - на 647% в порівнянні з березнем 2019 року», - зазначає Business Insider.
Також в самоізоляції люди почали цікавитися засобами з догляду за волоссям.
«Люди починають потребувати стрижки, тому зростає попит на тримери і фарбу», - пояснює генеральний директор Walmart Даг Макміллон.
За його словами, в перші два тижні квітня продажі машинок для стрижки зросли - на 166%, а фарб для волосся - на 23% в порівнянні з квітнем минулого року.
Аналітики видання вважають, що такі зміни в споживчих звичках можуть стати нормою, якщо пандемія затягнеться.
Як повідомлялося, станом на 14 квітня у світі згідно з даним американського інституту імені Джона Хопкінса, вже нараховується 1 920 618 підтверджених випадків захворювання. Понад 582 тисячі з них виявлені в США.
На другому місці Іспанія, де коронавірус виявили у більш ніж 170 тисяч осіб. Далі йде Італія, де зафіксовано понад 159 тисяч випадків зараження коронавірусом.
На четвертому місці Франція, де захворіли майже 138 тисяч осіб. Замикає п'ятірку Німеччина, де коронавірус виявили у 130 тисяч осіб.
В Україні станом на 14 квітня коронавірусну інфекцію виявили у 270 осіб. Загалом на Covid-19 в Україні захворіли 3372 людини, померли 98 осіб. 119 людей одужало.