Експерт розповів, як кандидати будуть хитрувати з політичною рекламою
Порошенко ще не зареєстрований, як кандидат і не має декларувати, скільки він і на що саме витратив, - Фещенко
Аналітик руху «Чесно» Ігор Фещенко стверджує, що кандидати у президенти балансуватимуть на межі того, що можна трактувати, як політичну рекламу, і що ні. Про це він розповів в ексклюзивному інтерв’ю «Главкому».
Фещенко навів приклад Зеленського, який використовує рекламу телесеріалу «Слуга народу» для розкрутки політичної партії, що називається так само.
«У Порошенка ця межа проходить між інформаційним просуванням отримання Томосу та його виборчою кампанією. Поки ми будемо дискутувати – агітація це чи ні, вулиці будуть у білбордах та сітілайтах із зображенням Епіфанія та президента», - каже експерт.
За словами аналітика, це можна сприймати, як складову передвиборчої кампанії, щоправда, Порошенко ще не зареєстрований, як кандидат і не має декларувати, скільки він і на що саме витратив.
«Тому якщо кандидат балотується від партії, це краще в плані фінансової прозорості», - зауважує Фещенко.
Аналітик говорить, що самовисуванці будуть звітувати тільки за період після реєстрації, бо тоді вони мають відкрити рахунок і всю кампанію вести виключно через виборчий фонд.
І хоча дочасна агітація формально законодавством заборонена, проте, за словами Фещенка, притягувати за неї до відповідальності нема кому.
«Якщо діяти згідно з законом, то поліція мала б стояти біля кожного сітілайту та білборду і фіксувати порушення, але вона цього робити не поспішає. ЦВК ж не має щодо цього повноважень. Зрештою масштаби порушень вже настільки великі, що треба вигадувати якесь інше реагування і вносити зміни до законодавства», впевнений аналітик руху «Чесно».
Як повідомлялося, напередодні президентських виборів українські медіа сформували розцінки для політичної реклами.
- Детальніше про президентські вибори читайте тут