Deutsche Bahn можуть надати лише консультаційну допомогу Укрзалізниці, - ЗМІ

Якби Україна могла інвестувати понад 10 млрд євро на рік у свою залізницю, то співпраця із DB не знадобилая б, - німецькі ЗМІ

Німецькі фахівці можуть надати технічні консультації, проте не зможуть допомогти у більшості проблем

Німецькі партнери не розуміють, навіщо їх кличуть на українську Укрзалізницю, оскільки проблеми, які є у відомстві, повинні бути розв’язані без втручання ззовні. Про це йдеться в статті на німецькому ресурсі mdr.de.

У публікації стверджується, що німецькі фахівці можуть надати технічні консультації, проте не зможуть допомогти у більшості проблем, які є на Укрзалізниці.

«Deutsche Bahn приєднується до української залізниці. DB планує надавати підприємницькі й технічні консультації та підтримку українській залізниці протягом найближчих декількох років. В Укрзалізниці є величезні проблеми з інфраструктурою та корупцією. Однак навіть українські експерти сумніваються, чи зможе DB допомогти. Зокрема, з проблемами зносу», - йдеться у статті.

У публікації є цитата колишнього заступника міністра інфраструктури Олександра Кави, який стверджує, що німцям вдалося збудувати сучасну залізницю завдяки величезним державним субсидіям. І якби Україна могла інвестувати понад 10 млрд євро на рік у свою залізницю, то співпраця із DB не знадобилая б.

Автор нагадує, що йдеться лише про консультування з боку німців, проте навряд чи партнери з DB зможуть здолати корупцію, яка процвітає на Укрзалізниці багато десятиліть.

«Кажуть, що ситуація настільки погана, що прем'єр-міністр Гончарук відкрито говорив «про тотальну корупцію» наприкінці 2019 року. Різні впливові групи на залізницях витягнуть величезну вигоду з попередніх результатів тендера, експлуатаційні локомотиви будуть відправлятися не за маршрутом в інтересах громадян, а туди, де можна зібрати більше грошей у приватному порядку. Розірвати це замкнене коло не вдавалося роками», - ідеться у статті.

Як повідомлялося, 23 січня прем'єр-міністр Олексій Гончарук на «Українському сніданку» в Давосі  заявив, що уряд планує віддати на 10 років Укрзалізницю в управління німцям. Пізніше у німецькій компанії спростували заяву Олексія Гончарука.