Прикарпаття: Центри обслуговування споживачів газу частково відновили свою роботу
Центри обслуговування клієнтів «Івано-Франківськгаз» частково відновили роботу
З 1 червня центри обслуговування клієнтів «Івано-Франківськгазу» частково відновили прийом споживачів. Вони працюватимуть з дотриманням усіх вимог адаптивного карантину. Однак, газовики звертаються до споживачів, не поспішати до центрів, адже 90% питань, пов’язаних з газом, можна вирішити дистанційно. Про це повідомила пресслужба компанії.
Як для відвідувачів, так і для працівників Центру, діють чіткі правила роботи центрів. Кількість осіб, які можуть одночасно перебувати в приміщенні, не може перевищувати норму - 1 людина на 10 кв.м. Всі працівники Центру та відвідувачі повинні бути в захисних масках чи распіраторах, при вході обов’язково обробляти руки антисептиком, а кожні дві години – провітрювання приміщень. Окрім того, проводитиметься регулярна внутрішня дезінфекція приміщень мілкодисперсними краплями у вигляді холодного туману.
«Просимо наших споживачів відвідувати Центр лише за нагальної потреби. Робити вибір на користь дистанційного обслуговування - зручних та безпечних каналів комунікації. Наші фахівці продовжують надавати консультації споживачам, телефоном, електронною поштою та через онлайн-сервіси», –сказав начальник управління клієнтського сервісу АТ «Івано-Франківськгаз» Юрій Колодій.
Нагадаємо, на Івано-Франківщині станом на 26 травня 1763 учасники акції «Твоя енергонезалежність» вирішили залишки акційних коштів використати для подальшої оплати спожитого газу. Ще 142 клієнти компанії, які взяли участь в акції, написали заяву для повернення коштів.