Авіакомпанія Bravo пояснила, чому вчора пасажири не могли вирушити до Єгипту

Пасажири рейсу компанії Bravo Airways 12 годин не могли вилетіти до Єгипту

У Bravo Airways заявили, що під час очікування вильоту авіакомпанією було двічі організовано харчування для пасажирів рейсу

Рейс BAY2023 Київ-Шарм Ель-Шейх авіакомпанії Bravo Airways, який здійснюється на орендованому у авіакомпанії ANDA Air повітряному судні, був затриманий 18 жовтня в аеропорту «Бориспіль» через технічні причини. Про це повідомили «Главкому» в авіакомпанії Bravo Airways.

Нагадаємо, рейс BAY2023 мав вилетіти до єгипетського курорту Шарм-еш-Шейх ще о третій ночі у четвер, 18 жовтня. Проте, виліт затримався майже на 12 годин.

У повідомленні зазначається, що, згідно з нормами і правилами, під час очікування вильоту авіакомпанією Bravo Airways було двічі організовано харчування для пасажирів рейсу, в тому числі гаряче. Також пасажири були забезпечені питною водою в повному обсязі.

«Протягом часу затримки пасажирів консультував представник нашої компанії. На жаль, забезпечити проживання пасажирів не виявилося можливим унаслідок проходження ними паспортного контролю на момент виявлення несправності», - пояснили в авіакомпанії.

Крім того, у Bravo Airways зазначили, що літак був технічно готовий до здійснення рейсу о 7:00 ранку. Однак, у зв'язку з тим, що даний рейс має тривалість понад 12 годин (враховується маршрут Київ-Шарм Ель-Шейх-Київ), а це перевищує нормований час роботи екіпажу, з метою забезпечення безпеки польоту було прийнято рішення замінити екіпаж. Останній прибув в аеропорт о 10:30 і приступив до огляду борту, а також інших обов'язкових процедур. Станом на 14:05 почалася посадка пасажирів на рейс.

Як повідомлялося, пасажирів Bravo Airways посадили на літак, проте згодом оголосили про технічну несправність і вивели всіх назад. Пасажири скаржилися, що телефони авіакомпанії не відповідали.