Roshen вимагає заборонити конкурентам використовувати назву «Київський торт»
Товарний знак «Київський торт» визнано добре відомим в Україні за рішенням Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності у квітні 2017 року
Корпорація Roshen звернулася до Господарського суду Києва з позовом про порушення гіпермаркетом «Ашан» і ТОВ «Белларія» права інтелектуальної власності при випуску продукції під найменуванням «Київський торт» і торт «Київський».
Про це йдеться в ухвалі суду, оприлюдненій 24 січня.
Таким чином Roshen вимагає, щоб суд заборонив ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» використовувати назву «Київський торт», а також графічних елементів у вигляді листя каштана, оскільки покупець може сплутати упаковку продукції з «Київським тортом» виробництва Roshen. Аналогічні вимоги висуваються щодо «Белларії».
Корпорація також просить суд зобов'язати «Белларію» вилучити з обігу і знищити всі упаковки та етикетки тортів з відповідними написами і зображеннями.
Згідно з документом, товарний знак «Київський торт» визнано добре відомим в Україні за рішенням Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності у квітні 2017 року.
Суд розгляне справу на підготовчому засіданні за правилами загального позовного провадження 5 лютого 2018 року.
Нагадаємо, Господарський суд Києва заборонив ПАТ «Київхліб» випускати торти в упаковці, яка схожа на упаковку торта «Золотий ключик» корпорації Roshen.