У Києві продовжили обмеження на зовнішню рекламу
glavcom.ua
13 сiчня, 2018, 00:42
Тимчасове обмеження стосується зовнішньої реклами на щитах, суперсайтах, відеоекранах, лайтпостерах і тумбах
Київська міська державна адміністрація продовжила до 1 квітня 2018 року обмеження на прийом і розгляд заявок на розміщення зовнішньої реклами в столиці, введені в жовтні минулого року.
Відповідне розпорядження першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника оприлюднено в газеті «Хрещатик» у п'ятницю.
Згідно з документом, тимчасове обмеження стосується зовнішньої реклами на щитах, сіті-лайтах, відеоекранах, лайтпостерах і тумбах, що стоять окремо. Реклама на будівлях, елементах благоустрою та зупинках транспорту, а також на проекторах цим розпорядженням не обмежується.
Причина введених обмежень в документі не уточнюється.
До слова, Нацрада планує заборонити політикам вести програми на телебаченні.