У Кличка розповіли, скільки реклами прибрали з вулиць за місяць
Власники рекламних засобів стають більш відповідальними, і кількість демонтованих ними конструкцій зростає
Протягом травня у столиці демонтовано 1516 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 968 одиниць демонтували їхні власники.
Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер – 311; вивіска – 339; електронне табло – 17; конструкція на даху – 10; кронштейн – 175; лайтпостер, що стоїть окремо, – 78; лайпостер на фасаді – 5; прапор, прапорець – 8; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 199; тумба, що стоїть окремо, – 50; транспорт – 4; холдер – 247; щит на фасаді – 9; щит, що стоїть окремо, – 64. Про це повідомляє прес-служба Київської міської держадміністрації.
«Позитивна тенденція продовжується – власники рекламних засобів стають більш відповідальними, і ми це бачимо зі статистики: кількість демонтованих ними конструкцій зростає. Також окремо хотів би зауважити, що продовжується демонтаж так званих брендмобілів. Наразі їх у межах міста залишилось близько 10, при тому, що ще нещодавно було близько 200 таких «тачанок». І нагадаю, що вже до кінця року кількість саме реклами «на ногах» – наземної, зменшиться до 4390 одиниць. Тож ми рухаємось далі на зло ворогам та на радість друзям. І окрема вдячність соціально відповідальному бізнесу. Гарному Києву бути», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.
Нагадаємо, що нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Нагадаємо, згідно із затвердженими схемами, на вулицях Києва має залишитися 4390 конструкцій зовнішньої реклами. Про це в інтерв’ю «Главкому» повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.