У КМДА похвалились, як зачистили Київ від реклами
До кінця року на вулицях Києва має залишитися 4390 рекламних конструкцій
Згідно із затвердженими схемами, на вулицях Києва має залишитися 4390 конструкцій зовнішньої реклами. Про це в інтерв’ю «Главкому» повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.
Він нагадав, що є реклама зовнішня наземна, дахова і фасадна. «Ось про фасадну я поки не готовий хизуватися, це наступний етап. Зараз ми говоримо про «наземку» – борди, сітілайти, все, що «на ногах стоїть», - сказав Резніков.
А реклама «на колесах» взагалі незаконна, зазначив він. «Але це не масово, їх близько 40 екіпажів зараз», - сказав заступник голови КМДА.
«З «наземниками» було складніше: вони всі легальні. 12 тисяч конструкцій було в місті, коли ми почали цим займатися. Сьогодні їх вже близько семи тисяч залишилось. А згідно з затвердженими схемами, має бути 4390, причому в конкретних проектних точках. Місто розбили на квадрати, позначені точки, де може бути певний тип конструкції і більше ніякого. Це все є на нашому сайті, можна подивитись. Зараз відбувається найважливіше – реалізація цієї схеми. З операторами ринку діалог нарешті завершився успішно. Ми півтора року воювали, ображались, сварились, але домовились. Вони брали участь в обговоренні під час засідань робочих груп і погодились на правила, які торік прийняла Київрада. На основі правил розроблені схеми і зараз оператори добровільно демонтують старі конструкції, і встановлюють нові на нових правильних місцях», - розповів Резніков.
Він повідомив, що перша форматна зона – це весь центр – має бути врегульована до середини літа. Друга зона – до кінця літа-початку вересня. І третя-четверта – до зими.
Резніков зазначив, що у центрі стоять лише ті, які вже у схемах. «Наприклад, на Хрещатику кількість конструкцій було скорочено на 78%. Ви, мабуть, вже забули, що на куті Хрещатика і Городецького ціла святкова нарізка стояла – вісім конструкцій сіті-лайтів поруч. Зараз їх там нема. Вулиця Басейна між «Гулівером» і «Парусом» вся була заставлена. А ось раз – і одного дня там з’явилися клумби, квіти і кущі», - сказав він.
За його словами, місто мало заробляє на рекламі, але цей дохід не є на сьогодні бюджетоутворюючим. «У 2017 році від всіх рекламників, в тому числі від власників вивісок, бюджет міста отримав близько 185 млн грн при бюджеті міста в 42 мільярди. Тобто це менше піввідсотка. Але у нас є домовленість з ринком. Хлопці, ми розуміємо, що вам треба проінвестувати, тому тариф не піднімаємо, поки ви не розставитеся. Ми даємо їм можливість передихнути. А наступного року у спокійному режимі переглянемо тарифи і далі подивимося, який буде обіг», - повідомив Резніков.
Нагадаємо, в Управлінні з питань реклами КМДА заявили, що бульв. Лесі Українки - вул. Басейну - бульв. Тараса Шевченка не впізнати: було 426 рекламних конструкцій, а залишилося – 152.
Детальніше читайте в інтерв’ю «Главкома»: Олексій Резніков: «Номер за 200 тис. під час фіналу Ліги чемпіонів у Києві» - це провокація росіян
Коментарі — 0