У КМДА похвалились, як зачистили Київ від реклами
![У КМДА похвалились, як зачистили Київ від реклами](/img/article/5044/62_main-v1528726779.jpg)
До кінця року на вулицях Києва має залишитися 4390 рекламних конструкцій
Згідно із затвердженими схемами, на вулицях Києва має залишитися 4390 конструкцій зовнішньої реклами. Про це в інтерв’ю «Главкому» повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.
Він нагадав, що є реклама зовнішня наземна, дахова і фасадна. «Ось про фасадну я поки не готовий хизуватися, це наступний етап. Зараз ми говоримо про «наземку» – борди, сітілайти, все, що «на ногах стоїть», - сказав Резніков.
А реклама «на колесах» взагалі незаконна, зазначив він. «Але це не масово, їх близько 40 екіпажів зараз», - сказав заступник голови КМДА.
«З «наземниками» було складніше: вони всі легальні. 12 тисяч конструкцій було в місті, коли ми почали цим займатися. Сьогодні їх вже близько семи тисяч залишилось. А згідно з затвердженими схемами, має бути 4390, причому в конкретних проектних точках. Місто розбили на квадрати, позначені точки, де може бути певний тип конструкції і більше ніякого. Це все є на нашому сайті, можна подивитись. Зараз відбувається найважливіше – реалізація цієї схеми. З операторами ринку діалог нарешті завершився успішно. Ми півтора року воювали, ображались, сварились, але домовились. Вони брали участь в обговоренні під час засідань робочих груп і погодились на правила, які торік прийняла Київрада. На основі правил розроблені схеми і зараз оператори добровільно демонтують старі конструкції, і встановлюють нові на нових правильних місцях», - розповів Резніков.
Він повідомив, що перша форматна зона – це весь центр – має бути врегульована до середини літа. Друга зона – до кінця літа-початку вересня. І третя-четверта – до зими.
Резніков зазначив, що у центрі стоять лише ті, які вже у схемах. «Наприклад, на Хрещатику кількість конструкцій було скорочено на 78%. Ви, мабуть, вже забули, що на куті Хрещатика і Городецького ціла святкова нарізка стояла – вісім конструкцій сіті-лайтів поруч. Зараз їх там нема. Вулиця Басейна між «Гулівером» і «Парусом» вся була заставлена. А ось раз – і одного дня там з’явилися клумби, квіти і кущі», - сказав він.
За його словами, місто мало заробляє на рекламі, але цей дохід не є на сьогодні бюджетоутворюючим. «У 2017 році від всіх рекламників, в тому числі від власників вивісок, бюджет міста отримав близько 185 млн грн при бюджеті міста в 42 мільярди. Тобто це менше піввідсотка. Але у нас є домовленість з ринком. Хлопці, ми розуміємо, що вам треба проінвестувати, тому тариф не піднімаємо, поки ви не розставитеся. Ми даємо їм можливість передихнути. А наступного року у спокійному режимі переглянемо тарифи і далі подивимося, який буде обіг», - повідомив Резніков.
Нагадаємо, в Управлінні з питань реклами КМДА заявили, що бульв. Лесі Українки - вул. Басейну - бульв. Тараса Шевченка не впізнати: було 426 рекламних конструкцій, а залишилося – 152.
Детальніше читайте в інтерв’ю «Главкома»: Олексій Резніков: «Номер за 200 тис. під час фіналу Ліги чемпіонів у Києві» - це провокація росіян
Коментарі — 0