У Лаврі коронавірус виявили у 30 священників
30 духівників із 44 отримали позитивні результати
Братія Києво-Печерської лаври отримала результати тестів на коронавірус, які було проведено 4 квітня.
30 духівників із 44 отримали позитивні результати, повідомляють ICTV.
Над результатами тестів працювали у лабораторії «Діаген».
Раніше повідомлялося, що у настоятеля Києво-Печерської лаври, митрополита РПЦ в Україні Павла виявили коронавірус.
Згодом стало відомо, що Павло перебуває на самоізоляції.
Зазначається, що за кілька днів до того Павло провів службу, на якій були присутні очільник РПЦ в Україні Онуфрій, митрополит РПЦвУ Антоній (Паканич), олігарх і нардеп «Опозиційного блоку» Вадим Новинський. Також там був присутній перший заступник глави Офісу президента України Сергій Трофімов, який займається питаннями релігії.
4 квітня на офіційному сайті Лаври з’явилося повідомлення, що священнослужителів Києво-Печерської лаври протестували на коронавірус. Разом з усіма лабораторне дослідження і медичний огляд пройшов і намісник Павло, але скарг на самопочуття в нього не було.
Пізніше 4 квітня Києво-Печерська лавра опублікувала оголошення, що оперативно закривається на карантин. І всі служби відтепер будуть проводитися винятково в закритому режимі без допуску вірян.
Як поінформував «Главком» митрополит УПЦ МП Климент, у Києво-Печерській лаврі перевіряють на коронавірусну інфекцію близько 200 людей. «Усім робили аналізи. В понеділок, чи вівторок будуть їх результати. Знаю, що одна людина лежить в лікарні. Але чи у неї пневмонія, не знаю», - поінформував митрополит.
Наприкінці березня Московський патріархат оголосив своїх батюшок лікарями і відмовився закривати церкви.
Крім того в Московській церкві ще донедавна наголошували, що їхні храми «будуть відкриті під час карантину, щоб кожен, хто вірує міг сповідатися і причаститися». Отже, до початку квітня, коли стало відомо про хворобу настоятеля Лаври Павла усі церкви РПЦ в Україні працювали у звичному режимі та збирали на служби сотні вірян.
Між іншим, Помісна церква дозволила проводити богослужіння без присутності мирян.