З тендера щодо будівництва метро на Виноградар викинули одну компанію
Замовник не допустив до аукціону «Тунельбуд»
Комунальне підприємство «Київський метрополітен» 2 листопада не допустило ПрАТ «Спеціалізоване будівельно-монтажне управління «Тунельбуд» до тендеру щодо будівництва лінії метро від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар очікуваною вартістю 5,99 млрд грн. Про це повідомляється в системі ProZorro.
Після літньої відміни першої спроби провести тендер на повторно оголошені торги подалися три учасники:
- ПрАТ «Будівельна асоціація «Інтербудмонтаж» Світлани і Володимира Петруків, яке будувало Бескидський тунель; воно взяло субпідрядниками ПрАТ «Інтербудтонель» і ПАТ «Дніпрометробуд»;
- ПАТ «Київметробуд», яке будувало метро в Києві;
- ПрАТ «СБМУ «Тунельбуд» Анатолія Бондаренка та Олега Чігрінова, який будувало метро в Харкові; він узяв субпідрядником ТОВ «Будівельна компанія «Адамант» зі складу «Укрбуду», підконтрольного нардепу Максиму Микитасю, а бурові щити планував орендувати у компанії «Метростав» із Чехії.
Замовник не допустив до аукціону «Тунельбуд», бо він не вказав у довідці про досвід, що два аналогічні договори з КП «Харківський метрополітен» включають будівництво транспортних тунелів закритим способом діаметром не менше 5,5 м і довжиною не менше 1 км, а також виконання робіт методом «стіна в ґрунті». Сертифікат ДАБІ до одного з цих договорів теж, на думку замовника, цього не підтвердив, а листи-відгуки не містили даних про виконання саме наданих договорів. Крім того, «Тунельбуд» не надав свідоцтво на автогрейдер, допустив невідповідності між найменуваннями одиниць техніки у відповідній довідці та свідоцтвах на них тощо.
Ще до завершення строку подання пропозицій «Адамант» поскаржився в АМКУ на вимогу тендерної документації, що учасник повинен мати виключно власний аналогічний досвід у ролі генпідрядника. Скаржник вимагав, щоб адмінколегія зобов’язала замовника дозволити подаватися на торги з аналогічним досвідом субпідрядника.
Однак невдовзі після подання скарги «Адамант» уклав попередній договір субпідряду з «Тунельбудом», який того ж дня завантажив свою пропозицію на тендер. Після цього «Адамант» відкликав скаргу, заявивши, що передумав брати участь у закупівлі.
Після відхилення харків’ян допущеними до участі в тендери лишились «Інтербудмонтаж» та «Київметробуд», який збудував все метро в Києві.
Нагадаємо, що КП «Київський метрополітен» 5 вересня довелося скасовувати раніше оголошений тендер з будівництва метро на Виноградар через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. На тендер прийшли три компанії: ТОВ «Будівельна Компанія «Адамант» (Мукачеве), ПАТ «Київметробуд» і ПрАТ «Інтербудтонель» (Київ). Однак замовник допустив до самого аукціону лише дві столичні фірми. При цьому, у процесі вивчення документації учасників було виявлено певні невідповідності у «Київметробуду», що потягнуло за собою відміну тендера.
Повторний тендер оголосили у вересні 2018 року. Перша черга передбачає будівництво двох станцій – «Мостицька» і «Проспект Правди».