Балчун розповів про шалену протидію реформам на «Укрзалізниці»
Керівник «Укрзалізниці» зазначив, що норми українського законодавства не дають йому можливості позбутися від людей, які блокують зміни
Новий керівник «Укрзалізниці» Войцех Балчун відчуває брак повноважень, а також сильний опір реформам всередині системи.
Про це він заявив в інтерв'ю «Новому времени».
Він підкреслив, що для досягнення результатів йому потрібна можливість впливати на рішення.
«Рішення про призначення членів правління приймаються на рівні Кабінету міністрів, і я постійно борюся за те, щоб до його складу увійшло якомога більше спеціалістів, професіоналів, які будуть підтримувати процес реформування. Це питання ще не закрите. Але я помірний оптиміст і розраховую на те, що мені створять умови для прийняття рішень. В іншому випадку моя місія не буде мати сенсу», – сказав менеджер.
Він додав, що відчуває опір реформам, в тому числі, на середньому рівні керівництва – серед директорів департаментів, окремих підрозділів, регіональних залізниць, виробничих підприємств.
«Всі ці люди повинні підписатися під програмою реформ. Адже так не буває, щоб прийшов один чарівник і змінив трьохсоттисячну армію. Армія повинна піти за керівником. Протидія змінам зараз величезна», – заявив Балчун.
Він також зазначив, що норми українського законодавства не дають йому можливості позбутися від людей, які блокують зміни.
«Навіть якщо я зловлю когось на серйозному порушенні службових обов'язків, то не можу позбутися такої людини. Я можу запустити дисциплінарну процедуру, винести догану, дати шанс виправитися і так далі. Це дуже складно», – розповів він.
За словами Балчуна, для поліпшення ситуації в компанії «нам потрібно рано чи пізно вирішити проблему надлишку співробітників». Це дасть можливість, за його словами, підвищити зарплату тим, хто залишиться, і очікувати від них більш ефективної роботи.
Менеджер також заявив про необхідність «запустити в УЗ найбільшу в історії програму модернізації рухомого складу», але зазначив, що замінити тисячі вагонів в стислі терміни неможливо.
«Навіть якщо ми знайдемо необхідне для цього фінансування, у нас все одно не вистачить виробничих потужностей. Тому модернізація затягнеться на довгі роки. Поки це станеться, ми зосередимо наші зусилля на тому, щоб в короткі терміни підвищити стандарти обслуговування», – сказав Балчун.
Він висловив упевненість, що «Укрзалізниця» має гігантський фінансовий потенціал, тому що це одна з найбільших залізниць в світі.
Нагадаємо, ввечері 18 липня невідомі викрали начальника департаменту електропостачання «Укрзалізниці» Валерія Людмирського 18 липня близько 21:10 у Києві на вулиці Кудряшова. Поліція відкрила за фактом викрадення кримінальне провадження, відомості за даним фактом внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань з попередньою кваліфікацією за ч. 2 ст. 146 Кримінального кодексу України (незаконне позбавлення волі або викрадення людини).
За основною версією, приводом для викрадення Людмирського, який займався питаннями електропостачання залізниці, є його професійна діяльність.