Балчун розповів про шалену протидію реформам на «Укрзалізниці»
![Балчун розповів про шалену протидію реформам на «Укрзалізниці»](/img/article/3623/98_main-v1468924115.jpg)
Керівник «Укрзалізниці» зазначив, що норми українського законодавства не дають йому можливості позбутися від людей, які блокують зміни
Новий керівник «Укрзалізниці» Войцех Балчун відчуває брак повноважень, а також сильний опір реформам всередині системи.
Про це він заявив в інтерв'ю «Новому времени».
Він підкреслив, що для досягнення результатів йому потрібна можливість впливати на рішення.
«Рішення про призначення членів правління приймаються на рівні Кабінету міністрів, і я постійно борюся за те, щоб до його складу увійшло якомога більше спеціалістів, професіоналів, які будуть підтримувати процес реформування. Це питання ще не закрите. Але я помірний оптиміст і розраховую на те, що мені створять умови для прийняття рішень. В іншому випадку моя місія не буде мати сенсу», – сказав менеджер.
Він додав, що відчуває опір реформам, в тому числі, на середньому рівні керівництва – серед директорів департаментів, окремих підрозділів, регіональних залізниць, виробничих підприємств.
«Всі ці люди повинні підписатися під програмою реформ. Адже так не буває, щоб прийшов один чарівник і змінив трьохсоттисячну армію. Армія повинна піти за керівником. Протидія змінам зараз величезна», – заявив Балчун.
Він також зазначив, що норми українського законодавства не дають йому можливості позбутися від людей, які блокують зміни.
«Навіть якщо я зловлю когось на серйозному порушенні службових обов'язків, то не можу позбутися такої людини. Я можу запустити дисциплінарну процедуру, винести догану, дати шанс виправитися і так далі. Це дуже складно», – розповів він.
За словами Балчуна, для поліпшення ситуації в компанії «нам потрібно рано чи пізно вирішити проблему надлишку співробітників». Це дасть можливість, за його словами, підвищити зарплату тим, хто залишиться, і очікувати від них більш ефективної роботи.
Менеджер також заявив про необхідність «запустити в УЗ найбільшу в історії програму модернізації рухомого складу», але зазначив, що замінити тисячі вагонів в стислі терміни неможливо.
«Навіть якщо ми знайдемо необхідне для цього фінансування, у нас все одно не вистачить виробничих потужностей. Тому модернізація затягнеться на довгі роки. Поки це станеться, ми зосередимо наші зусилля на тому, щоб в короткі терміни підвищити стандарти обслуговування», – сказав Балчун.
Він висловив упевненість, що «Укрзалізниця» має гігантський фінансовий потенціал, тому що це одна з найбільших залізниць в світі.
Нагадаємо, ввечері 18 липня невідомі викрали начальника департаменту електропостачання «Укрзалізниці» Валерія Людмирського 18 липня близько 21:10 у Києві на вулиці Кудряшова. Поліція відкрила за фактом викрадення кримінальне провадження, відомості за даним фактом внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань з попередньою кваліфікацією за ч. 2 ст. 146 Кримінального кодексу України (незаконне позбавлення волі або викрадення людини).
За основною версією, приводом для викрадення Людмирського, який займався питаннями електропостачання залізниці, є його професійна діяльність.
Коментарі — 0