Що забувають пасажири у поїздках: «Укрзалізниця» розповіла про цікаві знахідки
У компанії зазначили, що «найулюбленіші» випадки – це забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка та дитячий горщик
У пресслужбі національного перевізника «Укрзалізниця» розповіли, які речі найчастіше забувають пасажири після мандрівок.
За перше півріччя цього року пасажири 4 тис. 880 разів звертались до контактного центру «Укрзалізниці» з проханнями знайти загублені речі.
Як повідомляє пресслужба перевізника у своєму Telegram-каналі, працівники «Укрзалізниці» знаходять і повертають власникам 68% речей, забутих у поїздах під час мандрівки.
В компанії зазначили, що «найулюбленіші» випадки – це забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння і чорний підрясник з пачкою чипсів зі сметаною та зеленню.
Однак найчастіше пасажири забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів та розмірів, та ключі.
«Якщо вже так сталося, що ви загубили в нашому поїзді дуже важливу для вас річ - не хвилюйтесь, опишіть її за формою ось тут або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 📞 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть нам у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger», – йдеться в повідомленні.