Судний день кур’єра: відправлення доручать роботам
Корейці запустять в масове виробництво автономних роботів-кур'єрів
Для кур’єрів грядуть непрості часи. Скоро їх місце займуть роботи. І це не фантазії, а реальність найближчого майбутнього. За роботизацію кур’єрських служб вже взявся відомий корейський виробник автомобілів Hyundai у партнерстві з Woowa Brothers.
Основою проєкту буде розроблена компанією Woowa платформа. Роботи компанії будуть виконувати замовлення до місця розташування клієнта зі швидкістю приблизно 5-6 кілометрів за годину.
Розробники вже тестують невелику партію роботів і обіцяють вивести випробування і виробництво на новий рівень.
Програмне забезпечення Woowa зараз проходить випробування у Кореї. Безпілотні роботи самостійно обходять перешкоди і знаходять клієнта, відстежуючи його смартфон. Коли робот прибуває на місце, користувач підтверджує свою особистість через додаток і забирає замовлення.
Hyundai обіцяє розширити й модернізувати цю систему і зробити роботів розумнішими, а сам парк Woowa — значно більшим за рахунок власних виробничих потужностей. Роботи навчаться пересуватися в складних умовах.
Партнери будуть збирати дані з кожного замовлення, аналізувати перешкоди і готувати роботів до нових ситуацій. Крім того, буде розроблена інтегрована система управління, здатна керувати всім парком роботів через хмару. В результаті Hyundai отримає повноцінний сервіс, здатний обслуговувати відразу кілька районів одного міста.
Нове партнерство – це частина плану Hyundai з диверсифікації бізнесу. Компанія постійно пробує себе у нових проєктах, пов'язаних з робототехнікою, і нарощує свої можливості у цій сфері, купуючи перспективні стартапи.
Раніше «Главком.Техно» писав про ТОП-5 винаходів, які назавжди змінять світ автомобілів.