Lipton припиняє виробництво найпопулярнішого чаю? Заява компанії

Lipton припиняє виробництво найпопулярнішого чаю? Заява компанії
фото з відкритих джерел

Компанія звернулася до любителів чаю Lipton: Ваша любов до персика не залишилася непоміченою

Компанія Ekaterra, власник бренду Lipton, заявила про припинення виробництва свого персикового чаю. Однак через кілька годин з’ясувалося, що це був лише жарт. Про це повідомляє «Главком» з посиланням на допис компанії в Instagram.

«Ви, мабуть, вже чули, що наш культовий персиковий смак Lipton Ice Tea знімають з виробництва. Ми знаємо – це боляче (вибачте, якщо ми зруйнували ваш улюблений напій для післяобіднього відпочинку). Але не хвилюйтеся, всі інші ваші улюблені смаки залишаються, щоб дарувати вам освіжаючі моменти. І хто знає? Можливо, одного дня персик здійснить легендарне повернення. Ми вдячні вам за розуміння у цей період змін і перепрошуємо за будь-які можливі незручності», – писала компанія.

Однак через декілька годин компанія повідомила, що персиковий чай не зніматимуть з виробництва. А попередньо повідомлення було лише жартом.

«Персик залишається! Ой, ще ж березень? Переплутав дати… Думав, що вже першоквітневий жарт! Я б ніколи не забрав у вас улюблений смак, милі. Ваша любов до персика не залишилася непоміченою. Але я про вас подбаю – відправлю сюрприз найбільшим фанам із найкращими реакціями», – йдеться у дописі.

Lipton – торгова марка чаю, що належить компанії Ekaterra. Продукти цього бренду націлені на масовий ринок і в основному представлені як продукти середніх цін із усього спектра пропозицій. Як і більшість брендів, чаї Lipton є сумішшю з багатьох різних плантацій з усього світу, з відомих країн-виробників — таких як Індія, Шрі-Ланка, Кенія, Китай. Lipton Yellow Label є сумішшю 20 різних чаїв. У компанії є власні плантації в Кенії і Танзанії.

Нагадаємо, що британська компанія Unilever, яка є одним зі світових лідерів з виробництва побутової хімії та харчових продуктів, заявила про остаточний вихід з ринку Росії та Білорусі у жовтні 2024 року.

Підготовка до продажу тривала понад рік – для цього розділяли ІТ-платформи і ланцюжків поставок, а бренди переходили на кирилицю.